دستگاه ایرکامپرشن ( وازوترین ) کامتراپ مدل CT Pro

-ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-1-2.jpg-thumbnail دستگاه-ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro.jpg-thumbnail -ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-2-2.jpg-thumbnail -ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-3-2.jpg-thumbnail -ایرکامپرشن-کامتراپ-مدل-CT-Pro-4-2.jpg-thumbnail

دستگاه ایرکامپرشن ( وازوترین ) کامتراپ مدل CT Pro

کد محصول: دسته بندی: ایرکامپرشن برچسب:

با دو عدد کاف پا
این دستگاه دارای خدمات بکاپ جهت گارانتی است

دارای یک سال گارانتی 
(در صورتی که محصول نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، دستگاه دیگری به عنوان بکاپ در اختیار مشتری قرار داده می‌شود که تا زمان تعمیر دستگاه، مشتری دچار مشکل نشود.)

جزییات سفارش را انتخاب کنید
30,500,000تومان
نقد و بررسی

دستگاه کامپرشن که می‌بیینید وسیله ایجاد فشار متناوب در اندام به کمک یک کاف چهار محفظه‌ای است. ایر کامپرشن با انبساط و انقباض رگ‌های خونی و عضلات به کمک تغییر فشار در محفظه‌ها یک ماساژ متناوب در آن‌ها ایجاد می‌کند. علاوه بر ماساژهای مختلف این دستگاه برای گردش بیشتر خون و همچنین افزایش متابولیسم به وسیله بازگشت وریدی و بهبود جریان لنف کاربرد دارد. همچنین رابط کاربری زیبا و آسان این دستگاه به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی فشار و حالت کاری دلخواه خود را در دستگاه تنظیم کند و به کمک تایمر خود پس از چند دقیقه به طور خودکار خاموش می‌شود. از آنجاییکه این دستگاه به کمک فشار متناوب هوا اندام را تحت تاثیر قرار می‌دهد به همین دلیل احساس رفع خستگی بسیار مناسب و راحت، عاری از هر گونه جریان الکتریکی و شوک به بدن منتقل می‌شود.

سرعت ماساژ پمپ تعریق به سرعت گردش خون بسیار نزدیک بوده که باعث آرامش فرد می‌شود. روی دستگاه کلیدهای افزایش و کاهش فشار و زمان تعبیه شده که می‌توانید میزان فشار و تایم کاری دستگاه را تنطیم کنید. دستگاه سبک و جمع و جور است و به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. به دلیل سازه مقاوم و صدای کم استفاده از دستگاه بسیار راحت است. این محصول ساخت ایران است. محصول کره‌ای نیز با برند یونیکس داخل سایت می‌توانید مشاهده کنید.

تاثیرات دستگاه

  • جلوگیری از ترومبوز وریدهای عمیقی
  • بهبود گردش خون
  • نارسایی وریدی مزمن
  • کاهش زمان التیام زخم
  • کاهش ادم
  • کاهش تورم و تسکین درد بعد از عمل جراحی
  • بهبود نورالژی، درد شانه و کمر
  • حفظ الاستیسیته پوست و کاهش خستگی عضلات

نحوه استفاده از دستگاه

در پشت دستگاه کلید قطع و وصل جریان برق وجود دارد که روی حالت (I) قرار دهید تا کنترل دستگاه فعال شود. همچنین دو صفحه نمایش مربوط به فشار و زمان نیز روشن می‌گردند. یک از حالات کاری B، A ، C را انتخاب نمایید. به کمک کلیدهای بالا و پایین، فشار و زمان کاری دلخواه خود را تنظیم کنید. در حالت پیش فرض حالت کاری روی مود A با فشار 60 میلی متر جیوه و زمان کاری 60 دقیقه تنظیم شده است. حالا کلید استارت را فشار دهید. در صورتی که نیاز به قطع کردن صدای دکمه‌ها داشتید می‌توانید از کلید قطع و وصل صدا استفاده کنید. همچنین اگر نور دستگاه در شب و به هنگام خواب برای شما مزاحمت ایجاد می‌کند، به کمک کلید قطع و وصل نور آن را خاموش کنید. با وارد شدن هوا به هر محفظه شماره آن روی صفحه به نمایش درمی‌آید.

برند کامتراپ
مدل CT PRO
فشارکاری بین 30تا 180 میلی متر جیوه
زمان کاری قابل تنظیم بین 10 تا 120 دقیقه
منبع قدرت 220 ولت / 50 هرتز
نویز دستگاه ماکزیمم 60 دسی بل
کلاس خطر B
اندازه 20×26×26 سانتی متر
سایز کاف پا 91×65 سانتی متر
وزن 4/2 کیلوگرم
قابلیت کار به ازای هر 120 دقیقه، 60 دقیقه استراحت
اقلام همراه

تیوب سه راه و تک راه

دو عدد کاف پا

آداپتور

دو عدد زیپر

دفترچه راهنمای فارسی

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد