دستگاه ایرکامپرشن ( وازوترین ) doctor life

دستگاه-ایرکامپرشن-doctor-life.jpg-thumbnail دستگاه-ایرکامپرشن-doctor-life2.jpg-thumbnail

دستگاه ایرکامپرشن ( وازوترین ) doctor life

کد محصول: دسته بندی: ایرکامپرشن برچسب:

دارای قابلیت کنترل خودکار
دارای قابلیت انتخاب حالت ماساژ یا گردش هوا
فشرده سازی توسط یک سنسور دیجیتال دقیق
دارای نمایش دهنده شدت فشار
دارای قابلیت تنظیم فشار
موثر در گردش خون و حذف مواد زاید در خون
ساخت کره

جزییات سفارش را انتخاب کنید
45,000,000تومان
نقد و بررسی

در قدیم پروسه ی حمام رفتن افراد همراه با ماساژ (مشت و مال) بود که تا حدودی نیز با خشم همراه بود! در واقع از همان قدیم می دانستند که یک ماساژ حسابی چگونه می تواند خستگی را از تن بیرون کند و یا باعث کاهش درد عضلات شود. سال ها بعد محققان با علمی به نام ماساژ درمانی آشنا شدند تا جایی ماساژ را به عنوان یک روش مناسب که در بعضی موارد درد را تخفیف می دهد و در موارد دیگر، آن را از بین می برد، پیشنهاد دادند.

ایرکامپرشن یک سیستم ماساژ اتوماتیک است که برخی آن را با عنوان پمپ DVT نیز می‌شناسند. این دستگاه از کاف و یک پمپ تشکیل شده است که جهت درمان بیماری های مختلف، بهبود عملکرد ورزشکاران و بهبود تحرک سالمندان نیز استفاده می شود. ایرکامپرشن (سیستم ICP) داکتر لایف این امکان را می دهد تا شما به صورت خودکار ماساژ درمانی را در منزل یا زمانی که در سفر هستید، داشته باشید. این وسیله به عنوان دستگاهی جهت کنترل تورم عروق، در درمان ورم پا و بازو و دست مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده‌ی منظم و با برنامه از ایرکامپرشن، موجب حذف مواد زاید در سیستم لنفاوی و عروق بدن می شود. این امر به خصوص در ورزشکاران اهمیت بسیار دارد چرا که موجب بهبود عملکرد آن ها می شود.

 این محصول با بهره گیری از سیستم فشرده سازی عضو، از پمپ هوا و کاف های قابل انعطاف تشکیل شده است. کاف (جوراب پنوماتیک) دستگاه دارای ۴ مخزن هوا بوده و دارای کفی جداگانه برای پا، بازو، کمر یا کل بدن است. پمپ با ایجاد فشار در کاف ها بر سیستم لنفاوی تاثیر می گذارد و باعث از بین بردن مواد سمی بدن می شود و در عین حال باعث می شود شما حس خوشایند پس از ماساژ همراه با آرامش و سبکی را تجربه کنید. این پمپ با کنترل فشار بوسیله پارامترهای تنظیم شده توسط بیمار، به درمان موثر کمک می کند. دستگاه اتوماتیک کامپرشن با کاربرد آسان و کارایی بالا طراحی شده است. در مدل LX-7، با حداکثر فشار و انواع مختلف کاف، در منازل، سالن های آرایشی و بیمارستان ها استفاده می شود و دارای قابلیت انتخاب عملکرد است. این مدل دارای دو عملکرد گردشی و عملکرد ماساژی می باشد. دارای فشار از ۲۰ تا ۲۰۰ میلی متر جیوه بوده و حداکثر تایم استفاده از آن ۳۰ دقیقه می باشد.

جهت استفاده از دستگاه اتوماتیک کامپرشن ایرداکتر، فشار کم(۲۰-۶۰ میلیمتر) به عبور جریان خون در پاها یا دست ها کمک می کند و موجب بهبود تخلیه مایه لنفاوی می شود. درنتیجه موجب کاهش رطوبت انباشته شده در دست ها و یا پاها می شود. به این ترتیب سیستم ایمنی را نیز قوی تر می کند.

در فشار متوسط (۶۰-۱۳۰ میلی متر جیوه) برای تحریک عضلات عمقی تر مناسب است. چرا که موجب تحریک رگ ها و تخلیه ی سموم می شود.

در فشار بالا(۱۳۰-بالای ۲۴۰ میلی متر جیوه) که معمولا در درمان صدمات ، ماساژ ورزشی و سلامت استفاده می شود، مهمترین اثر آن کاهش گرفتگی عضلات است و بافت های عصبی گرفته شده را باز می کند.

استفاده از این محصول به خصوص در ورزشکاران، جهت گرم کردن و سرد کردن قبل یا بعد از ورزش موجب کاهش گرفتگی عضلات آن ها شده و ریکاوری عضلات را سریع تر می کند. جالب است بدانید ورزشکاران و کسانی که برای دریافت و انتقال بهتر اکسیژن به تمرین در ارتفاعات می پردازند، می توانند با استفاده ازدستگاه ICP انتقال اکسیژن در شش ها را بهبود بخشند و در نتیجه تولید گلبول های قرمز را تحریک کنند. همچنین اثر کششی که دستگاه بر بدن اعمال می کند مناسب افرادی است که مدت زیادی در بستر مانده اند.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد