دستکش همی پلژی چرم مصنوعی

دستکش-همی-پلژی-چرم-مصنوعی1.jpg-thumbnail دستکش-همی-پلژی-چرم-مصنوعی2.jpg-thumbnail

دستکش همی پلژی چرم مصنوعی

کد محصول: دسته بندی: دستکش همی پلژی برچسب: کرونا

به صورت تک عددی
ساخته شده از چرم مصنوعی
قابل استفاده برای هر دو دست چپ و راست
سایز بزرگ و متوسط
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
80,000تومان
نقد و بررسی

همی پلژی نوعی بیماری است که ناشی از آسیب به مغز است. این نوع بیماری به گونه ای است که حرکت یک طرف بدن مختل می گردد، همی به زبان یونانی به معنای نصف و پلژی به معنای فلج می باشد. همی پلژی به معنی این است که حرکت یک طرف بدن مختل می گردد، این صدمه می تواند در دوران بارداری، حین تولد و یا در مدت زمان کوتاهی پس از تولد رخ دهد. هر نیمکره از مغز سمت مخالف بدن را کنترل می کند؛ بنابراین اگر سمت چپ مغز آسیب ببیند علائم بر روی سمت راست مشهود است. دستکش‌های همی پلژی جهت ثابت کردن دست مبتلا به بیماری همی در حین انجام فعالیت های فیزیوتراپی کاربرد دارد.

علل بیماری همی پلژی

صدمات سر می‌تواند باعث همی پلژی شود؛ به عنوان مثال تومورهای مغزی، بیماری‌های مادرزادی که مشکلات عروقی در مغز ایجاد می‌کند و برخی بیماری‌های صرع، همچنین دلایل ناشناخته‌ای نیز می‌تواند وجود داشته باشد. مننژیت، آنسفالیت و عفونت‌های دیگر مغز نیز می‌تواند باعث همی پلژی شود. عفونت‌های دوران بارداری در مادر می‌تواند باعث صدمه به مغز کودک شده و منجر به این بیماری گردد. اسکولیت التهاب خون یا عروق لنفاوی نیز گاهی اوقات منبع این مشکل است. برخی اوقات نیز همی پلژی ناشی از عوارض دیابت است. در برخی موارد نیز ناشی از بیماری‌های ارثی است.

سلول درمانی بیماری hemiplegia:

درحال حاضر برخی از مراکز سلول درمانی در کشورها اقدام به سلول درمانی بیماری همی پلژی کرده‌اند. از جمله می‌توان به مرکز سلول درمانی مکزیک، مرکز سلول درمانی Moolchand Medcity در هند و مراکزی در ایتالیا و آلمان اشاره کرد. برای درمان این بیماری در حال حاضر از سلول‌های بنیادی بزرگسالان استفاده می‌کنند.
در این روش درمانی، محققان روس از مرکز تحقیقات ایمنوتراپی، زنان و مردان با بیماری همی پلژی را طی دو الی سه نوبت با فاصله‌های یک ماهه تحت سلول درمانی قرار دادند. محققان، توانبخشی ۷۰ الی صد درصدی را بعد از یک سال در گروه کنترل که ۲۶ نفر بودند مشاهده کردند.
می‌توان امید داشت درمان این بیماری به سرعت رشد کرده و در همه کشورها در دسترس قرار گیرد.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد