خمیر پاتی ترافلکس

خمیر-پاتی-سری-1-248x248.jpg-thumbnail Theraflex-300x300.jpg-thumbnail

خمیر پاتی ترافلکس

کد محصول: دسته بندی: خمیر پاتی برچسب:

جنس پلیمر سیلیکونی آنتی باکتریال
بهداشتی و غیر خشک شونده
رنگ قرمز و سبز و آبی
ساخت آمریکا

جزییات سفارش را انتخاب کنید
رنگ: سبز
نقد و بررسی

خمیر بازی یکی از کارهایی است که می توان با فشردن و بازی با آن در میان انگشتان دست، حس خوبی را تجربه کرد. بازی با خمیر دست می تواند به شما حس خوب تندرستی بدهد. علاوه بر احساس خوبی که از خمیر بازی به آدم دست می دهد، خمیرهای مخصوص با عنوان خمیرهای پاتی به تقویت و توان بخشی انگشتان دست کمک کرده و باعث بهبود افزایش مهارت های حرکات مربوط به دست و مچ و ساعد می شود. همچنین باعث آزاد شدن اندروفین در خون شده که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری های قلبی می گردد. علاوه بر این، انعطاف خمیر و میزان قدرت آن که بر اساس رنگ بندی خمیر طراحی شده است، موجب کاهش استرس شده و به شما حس آرامش می بخشد.

خمیر پاتی بهترین وسیله برای بازی و تقویت دست کودکان، جدا نمودن انگشتان به هم چسبیده و بازتوانی حرکات دست و پا در بیماران، تقویت عضلات دست بزرگسالان، ورزشکاران، موزیسین ها به خصوص کسانی که با سازهای گیتار، پیانو، تنبک، سنتور، دف، کاخن وتقریبا تمام سازهای دیگر کار می کنند، و به طور کلی همه کسانی که به نحوی به فکر تقویت عضلات انگشتان شان هستند، مناسب می باشد. 

خمیر پاتی «Thera felex» از جنس پلیمر سیلیکونی آنتی باکتریال است و کاملا بهداشتی و غیر سمی می باشد. این خمیر غیر خشک شونده است. خمیر در پنج رنگ کرم، زرد، قرمز، سبز و آبی وجود دارد که میزان کشش وچسبندگی آن در جدول زیر آمده است. شما با توجه به کارایی مورد نظر خود می توانید هر کدام از آن را استفاده نمایید.

 

رنگ درجه سختی شماره مقاومت
کرم خیلی نرم ۱
زرد نرم ۲
قرمز متوسط ۳
سبز سخت ۴
آبی خیلی سخت

۵

 

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد