ترازو عقربه ای کمری CAMRY مدل BR9808

ترازو-عقربه-ای-کمری-CAMRY-مدل-BR9808222.jpg-thumbnail ترازو-عقربه-ای-کمری-CAMRY-مدل-BR9808.jpg-thumbnail

ترازو عقربه ای کمری CAMRY مدل BR9808

کد محصول: دسته بندی: ترازو برچسب:

دارای دقت یک کیلوگرم
تحمل وزن تا 120 کیلوگرم
قابلیت اندازه گیری به دو واحد
سبک و جمع و جور
دارای سنجش BMI
ابعاد ۳۰×۲۵×۶ سانتی متر
دارای صفحه ی آنالوگ خوانا و بزرگ

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

بسیاری از افراد که حساسیت بالایی بر وزن خود دارند، هر روز یا دست کم هر هفته بر روی ترازو رفته و خود وزن خود را چک می کنند. چک کردن وزن شما و متناسب بودن آن، یکی از معیارهایی است که می توانید از وضع سلامت خود باخبر شوید. استفاده از ترازوهایی که علاوه بر سنجش وزن، دارای شاخص BMI نیز باشند، درمقایسه با ترازوهایی که تنها سنجش وزن را انجام می دهند، بهتر است. از سویی در استفاده از ترازوهی دیجیتال معمولا احتمال تمام شدن باتری، عدم دسترسی به باتری مخصوص ترازو، خراب شدن باتری و به تبع آن، احتمال خرابی ترازو وجود دارد. به همین دلیل، عده ی زیادی ترجیح می دهند به جای ترازوی های دیجیتال از ترازوهای عقربه ای استفاده کنند.

شاخص حجم بدن (Body Mass Index = BMI) فرمولی است که توسط آماردان بلژیکی، آدولف کتلت (Adolphe Quetelet) توسعه یافت. BMI در واقع مرجعی برای نشان دادن میزان حجم بدن می باشد و دقیق ترین معیار جهانی چاقی است. با استفاده از این مقیاس می توانید متوجه شوید که آیا دچار کمبود وزن هستید، اضافه وزن دارید و یا اینکه طبیعی هستید!

ترازو عقربه ای «CAMRY مدل BR9808» این قابلیت را داشته که علاوه بر وزن، شاخص حجم بدنی شما را نیز نشان دهد. همچنین از آن جا که این ترازو عقربه ای بوده، دغدغه تمام شدن باتری و یا تعویض باتری را نخواهید داشت. این ترازو در ابعاد ۳۰×۲۵×۶ سانتی متر بوده و دارای دقت ۱ کیلوگرم است. با این ترازو می توانید به دو واحد کیلوگرم و لیبرا (KG/LB) می باشد. صفحه ی آنالوگ بزرگ و عددهای خوانا این امکان را به شما می دهد که وزن تان را به راحتی اندازه گیری کنید.

به طور ترازوی عقربه ای CAMRY با قابلیت سنجش BMI، سبک و جمع و جور، دارای صفحه ی آنالوگ خوانا، دقت یک کیلوگرم، قابلیت اندازه گیری به دو واحد، انتخاب مناسبی است برای کسانی که به وزن و سلامت خود اهمیت می دهند.

این ترازو می تواند هدیه ی مناسبی برای عزیزان شما باشد.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد