ترازو دیجیتالی افق

Untitled-1-3-300x300.jpg-thumbnail P1220179-140x140.gif-thumbnail

ترازو دیجیتالی افق

کد محصول: دسته بندی: ترازو برچسب:

قابلیت اندازه‌گیری تا وزن 150 کیلوگرم
صفحه ی شیشه‌ای با ضخامت 8 میلی متر
دقت 50 گرم
ابعاد 30*30 سانتی متر
طراحی شیک و جمع و جور
قابلیت خاموشی خودکار
دارای آلارم باطری
قابلیت اندازه گیری دمای محیط
دارای یک سال گارانتی
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

یکی از عامل‌های تاثیرگذار در سلامت افراد، وزن آن‌هاست. اندازه‌گیری وزن به ما کمک می‌کند که از میزان چاقی و لاغری خود، باخبر شویم تا بدانیم به چه میزان لازم است از وزن‌مان کم یا به آن اضافه کنیم. داشتن یک ترازوی دیجیتالی در خانه به خصوص برای خانم‌هایی که به تناسب اندام‌شان اهمیت می‌دهند، کمک می‌کند، تا در زمان‌های معین، از وزن خود باخبر باشند.

از سویی تصور کنید وسیله‌ای وجود داشته باشد که علاوه بر وزن بتوانید دمای محیطی را که در آن سنجش وزن انجام می‌دهید نیز اندازه‌گیری کند. همه‌ی این آپشن‌ها را می‌توانید در ترازوی دیجیتالی افق ببینید.

ترازوی دیجیتالی، سبک و جمع و جور برای اندازه‌گیری وزن شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترازو همچنین قابلیت سنجش دمای محیط را دارد و مجهز به سنسور دما می‌باشد. ترازو از صفحه‌ی تمام شیشه‌ای سیاه رنگ، با ضخامت 8 میلی‌متر طراحی شده است. ترازوافق، قابلیت اندازه‌گیری وزن تا 150 کیلوگرم را داشته و با دقت 50 گرم کار می‌کند. ترازو با باتری ساعتی 2032 کار کرده و درصورت اتمام باتری، شروع به آلارم زدن می‌کند. این ترازو در ابعاد 30*30 سانتی‌متر می‌باشد.

به طور کلی ترازو دیجیتالی افق با صفحه‌ی شیشه‌ای 8 میلی‌متری، با قابلیت اندازه‌گیری تا وزن 150 کیلوگرم، دارای قابلیت سنجش دمای محیط، دارای آلارم باطری و صفحه دیجیتالی شفاف و بزرگ، انتخاب مناسبی برای سنجش وزن شما است.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد