تیغ اصلاح گالانت GALLANT ( اصل سوئدی )

تیغ-اصلاح-گالانت-GALLANT2.jpg-thumbnail تیغ-اصلاح-گالانت-GALLANT1.jpg-thumbnail

تیغ اصلاح گالانت GALLANT ( اصل سوئدی )

کد محصول: دسته بندی: تیغ (شیوینگ) برچسب:

وزن سبک
قابل استفاده بین 30 تا 50 بار استفاده
خشک تراش
تیغ استیل پلاتینیوم
ساخت کشور سوئد
دارای شانه در جلوی تیغ برای اصلاح موهای بلند
بدون ایجاد حساسیت و التهاب پوستی
قابل استفاده مصارف آرایشی، بهداشتی، پزشکی و نقاشی روی بدن
دارای استاندارد جهانی بهداشت دراروپا - امریکا - سازمان جهانی بهداشت

جزییات سفارش را انتخاب کنید
49,500تومان
نقد و بررسی

اصلاح بدن پیش ازعمل جراحی نیازمند استفاده از بهترین تیغ اصلاح است. استفاده از یک تیغ که کمترین خطر بریدگی و التهاب پوست را داشته باشد و همچنین پاسخگوی الزامات بخش مراقبت های بهداشتی و درمانی از جهت رعایت استاندارد ایمنی و بهداشت نیز باشد، اهمیت بسیار دارد. تیغ «گالانت»( گالانت) با طراحی مبتکرانه و ساخت تیغ استیل پالتینوم سوئدی، دارای ویژگی های منحصربفردی است که آن را در بین متخصصان به نخستین گزینه در سراسر جهان تبدیل کرده است. بسته بندی این تیغ ها به گونه ای است که حداقل فضا در حمل نقل، انبار و نگهداری به آن اختصاص می یابد. وضعیت قرارگیری دسته تیغ گالانت طوری است که با حرکت لغزشی آن روی پوست بدون هرگونه فشاری، مخاطرات احتمالی بریدگی نیز به حداقل برسد. شانه ای که در تیغ گالانت تعبیه شده است، اجازه ی حفظ فاصله ی کافی با بدن را می دهد. با این تیغ شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به مواد یا ژل مخصوص پیش از اصلاح، موهای زائد خود را بدون بریدگی والتهاب پوست خود از بین ببرید.

تیغه ی گالانت با پوششی از پلاتین و فولاد ضد زنگ اجازه می دهد تا تیغه با کیفیت بالا و به آرامی بر روی پوست سر بخورد و بدون ایجاد کوچکترین التهاب پوستی یا بریدگی اصلاح کند.

وزن قطعات پالستیکی تنها ۶۳.۳ گرم و به طور کامل قابل بازیافت است. وزن روکش و پالتین تیغه ۲۸.۰ گرم است.

 امروزه تیغ های گالانت تحت عنوان تیغ اصلاح موی بدن در سراسر دنیا توزیع و توسط متخصصان در پیش از اعمال جراحی به صورت روزانه در تمام بیمارستان های تخصصی- کلینیک های پزشکی و اورژانس ها مورداستفاده قرار می گیرد. بزرگترین بازار این محصول در کشورهای هند و ایالات متحده آمریکا است.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد