توپ CP- توپ پیلاتس مدل ساده

A4-248x248.png-thumbnail 1-2-2.gif-thumbnail king-lion-75cm.jpg-thumbnail man-sports.jpg-thumbnail

توپ CP- توپ پیلاتس مدل ساده

کد محصول: دسته بندی: توپ جیم بال برچسب:

(توپ جیم بال)
مقاوم در برابر نور خورشید و حرارت
قابلیت تحمل وزن بالا
جنس پلاستیک
مدل ساده و بدون خار
دارای پمپ باد
با تلمبه

جزییات سفارش را انتخاب کنید
رنگ: نقره ای
525,000تومان
نقد و بررسی

امروزه تناسب اندام یکی از دغدغه‌های مهم به شمار می‌رود. وسایلی مانند توپ جیم‌بال (توپ ایروبیک) وجود دارند که می‌تواند این دغدغه را تا حدودی برطرف کنند. توپ‌های CP با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند، در ابعاد و حجم‌های مختلف موجود می‌باشند. این وسیله اغلب امکانات یک باشگاه بدنسازی را برایتان فراهم می‌کند و شما می‌توانید در هر مکانی که قرار داشتید ورزش کنید. جنس توپ جیم بال از لاستیک نرم است و برای راحت باد کردن این وسیله، همراه آن یک پمپ باد (تلمبه) به همراه شیلنگ رابط قرار دارد. این محصول با توجه به فرم کروی بودن از ارگونومی خوبی برخوردار بوده و به راحتی در منزل مورد استفاده اعضای خانواده قرار می‌گیرد. جنس این توپ از پلاستیک بوده و دارای مقاومت بالا در برابر حرارت، نور خورشید و وزن زیاد است.

از فواید عمومی این توپ‌ها می‌توان گفت با توجه به اینکه اغلب بانوان خانه‌دار از تحرک کمی برخوردارند، یکی از مناسب‌ترین وسایل ورزشی خانگی می‌باشد که به راحتی و بدون کمک دیگران به کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدن بپردازند. اگر شما به عنوان یک خانم خانه‌دار، وقت یا موقعیت رفتن به بدنسازی و باشگاه را ندارید، می‌توانید با کمک این توپ‌های جیم بال تناسب اندام خود را حفظ نمایید.

ورزشکار با استفاده از این توپ می‌تواند باعث افزایش ثبات در مفاصل و تقویت حس عمقی مفاصل شود. استفاده از این توپ باعث شادابی و تحرک ورزشکار می‌شود و او به راحتی می‌تواند از این وسیله در هر مکانی که علاقه مند باشد، استفاده کند و با به کارگیری این توپ باعث افزایش قدرت و حفظ تعادل خود می‌شود.

علاوه بر آن، توپ جیم بال یکی از اساسی‌ترین لوازم درمان مشکلات توانبخشی و فیزیکی است و از انواع آن در کلینیک‌های فیزیوتراپی استفاده می‌کنند.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد