توپ تقویت دست گرد

توپ-تقویت-دست-Soft-Power-Ball1.jpg-thumbnail توپ-تقویت-دست-Soft-Power-Ball2.jpg-thumbnail

توپ تقویت دست گرد

کد محصول: دسته بندی: توپ و حلقه تقویت دست برچسب:

جنس سیلیکونی (ژله ای)
دارای قطر 60 میلی متر
ارگونومی عالی
محصول تایوان

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

اگر شما به علت سفتی، ورم و یا درد در مچ و کف دست تان برای انجام کارهای روزانه با مشکل مواجه هستید، انجام حرکات ورزشی مناسب می تواند به شما کمک کند. حرکات ورزشی که بتوان در هر مکانی آن را انجام داد بدون آنکه در فعالیت روزانه ی شما، وقفه ایجاد کند و همچنین بدون نیاز به وسیله ی ورزشی که فضای زیادی از محیط اطراف شما را اشغال کند. معمولا فیزیوتراپ ها با توجه به میزان درد، ورزش هایی را توصیه می کنند که وسعت حرکت دامنه های تاندون را افزایش دهد و باعث تقویت آن ها شود. علاوه بر آن در ورزش های رزمی و بدنسازی، داشتن دست قوی بسیار اهمیت دارد. با استفاده از توپ تقویت دست، شما می توانید ماهیچه های اطراف مچ و کف دست خود را تقویت کرده و دامنه ی قدرت آن را افزایش دهید و بدین ترتیب دست خود را قوی تر کنید.

یکی از ساده ترین راه های تقویت مچ، استفاده از توپ تقویت مچ ژله ای «Soft Power Ball» است که دارای یک طراحی زیبا و ساده است. گوی تقویت مچ ژله ای با ۲ قطر متفاوت به‌راحتی در دست یک انسان بالغ جاگرفته و می‌تواند وسیله‌ای مناسب برای تمرین دادن انگشتان و مچ دست باشد. جنس این گوی تقویت مچ لاستیک نرم TPR بوده که از کیفیت و دوام خوبی بهره می برد و یکی از سبک‌ترین توپ های تقویت دست در نوع خود است.

برای استفاده از این گوی کافیست آن را در دست گرفته، سپس با مشت کردن دست خود به آن نیرو وارد کنید. ادامه این حرکت موجب تقویت عضلات مچ و ساعد به مرور زمان خواهد شد. گوی تقویت مچ ژله ای Soft Power Ball وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و ساخت کشور تایوان می باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، طراحی زیبای این محصول نیز، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد