تشک آنتی رفلکس نوزاد نی نی آسا 12 درجه

image_2021-06-15_090820.png-thumbnail image_2021-06-15_090830.png-thumbnail

تشک آنتی رفلکس نوزاد نی نی آسا 12 درجه

کد محصول: دسته بندی: تشک کودک و نوزاد برچسب:

روکش داراي جنس کتان
روکش داراي بست زيپي
دارای ساک حمل دستی
دارای تشک با زاویه 12 درجه
دارای نوار محافظ و نگهدارنده نوزاد که دور تشک قرار دارد
دارای بالش لوله‌ای و کاور تشک قابل شستشو
رویه تشک از جنس 100 درصد کتان
بهره‌مندی از تکنولوژی استخراج گازهای موجود در منافذ اسفنج
افزایش ضریب ایمنی تشک، با بهره‌گیری از بندهای محافظ مهار به تخت
امکان جابه‌جایی نوار محافظ، جهت استفاده تشک تا سن 2 سال
مقایسه افزودن به علاقه مندی

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

احتمالا تجربه‌ی این را داشته باشید زمانی‌که نوزادتان را به آغوش می‌کشید،‌ نوزاد پس از بی‌قراری‌های مداوم و عطسه یا سکسکه‌ رد آشنای شیری را که خورده است‌ روی لباس شما به جا گذاشته است. چیزی که در بزرگسالان با عنوان ترش کردن یا سوزش معده می‌شناسیم در نوزادان رفلاکس معده می‌نامند.

در بدن، در جایی که مری و معده به یکدیگر می‌رسند، یک حلقه ماهیچه‌ای (دریچه) وجود دارد. هنگامی که نوزاد شیر می‌نوشد، این دریچه‌ی ماهیچه‌ای باز و پس از عبور غذا دوباره بسته می‌شود تا غذا را در معده نگه دارد. در نوزادان چون هنوز این دریچه به طور کامل رشد نکرده است و کامل نیست، نمی‌تواند به‌خوبی این وظیفه را انجام دهد. به‌همین دلیل، بیشتر نوزادان دایم در حال رفلاکس معده هستند. برای کاهش رفلاکس معده‌ی نوزاد از بالش و تشک مخصوصی استفاده می‌کنند.

 تشک آنتی‌رفلاکس نوزادی برند «نی‌نی‌ آسا» با زاویه‌ی 12 درجه و شیب‌دار با ابعاد 72 × 50 × 27 سانتی‌متر می‌باشد. وزن این تشک برابر با 2100 گرم بوده و روکشی از جنس کتان (پنبه) داشته و داخل کار با پلی‌اورتان پر شده است. محصول دارای نوار محافظ و نگه‌دارنده نوزاد، بالش لوله‌ای و کاور تشک است. دور تشک از نوار محافظ طراحی شده که کودک را بر روی شیب نگه می‌دارد و از 4 قسمت روی تشک ثابت می‌شوند، علاوه بر این در قسمت رویه نوار محافظ که کودک روی آن قرار می‌گیرد، 3 باله محافظ دوخته شده که از 3 ناحیه (بین پا و دو پهلو) بر روی سینه او بسته می‌شوند و سپس با دو بند محکم می‌گردند. هر 3 باله قابلیت تنظیم برای نوزاد 3 تا 10 کیلو را دارند. همچنین برای ثابت نگه‌داشتن سر و گردن نوزاد، نوار نگه‌دارنده سر طراحی شده که قابل تنظیم بوده و روی نوار محافظ ثابت می‌شوند. این نوار محافظ قابلیت چرخش و تنظیم جهت استفاده به دو صورت تشک و یا بالش تکیه‌گاهی را نیز دارد. لازم به ذکر است با جابه‌جایی نوار محافظ، می‌توانید از این تشک تا 2 سالگی کودک استفاده کنید. جهت حمل این محصول می‌توانید از ساک حمل دستی که به همراه این تشک ارائه شده است استفاده کنید. در ساخت و طراحی این تشک ایمنی و بهداشت لازم برای حفاظت نوزادان فراهم شده‌است.

برای خرید تشک رفلاکس نوزاد این محصول را به سبد کالای خود در سمت چپ بالای صفحه اضافه کنید و از آن‌جا با انجام خرید اینترنتی تشک رفلاکس نوزاد ، محصول را می‌توانید در هر جایی از ایران که هستید، درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد