ترازو دیجیتال هایتک مدل HI-AS65

ترازو-دیجیتال-هایتک-مدل-HI-AS65.jpg-thumbnail ترازو-دیجیتال-هایتک-مدل-HI-AS65-1.jpg-thumbnail ترازو-دیجیتال-هایتک-مدل-HI-AS65-2.jpg-thumbnail ترازو-دیجیتال-هایتک-مدل-HI-AS65-3.jpg-thumbnail

ترازو دیجیتال هایتک مدل HI-AS65

کد محصول: دسته بندی: ترازو برچسب:

ظرفیت: 150 کیلوگرم
دقت 100 گرم
منبع تغذیه دو عدد باتری سکه‌ای
خاموشی خودکار پس از 10 ثانیه
دارای شاخص سلامتی
سنجش نسبی چربی بدن، آب، استخوان و ماهیچه
دارای دکمه های تمام لمسی و 4 سنسور هوشمند در پایه ها
جنس صفحه آلمینیوم و شیشه
دارای صفحه نمایش LED  با نور آبی
قابلیت ذخیره‌ی سن، قد و جنسیت برای 8 کاربر
ابعاد صفحه‌نمایش: 6 × 6 سانتی‌متر

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

یکی از کامل‌ترین مدل‌های ترازو هایتک، ترازوی دیجیتال هایتک مدل HI-AS64 است. این ترازو قابلیت سنجش شاخص سلامت نیز دارد. یعنی می‌توانید وزن نسبی چربی، آب، عضلات و استخوان‌هایتان را به دست آورید. ترازو با دو عدد باتری سکه‌ای کار می‌کند و برای ذخیره در مصرف باتری، بعد از 10 ثانیه عدم استفاده به طور خودکار خاموش می‌شود. نمایشگر اتمام باتری ترازو نیز شما را از وضعیت باتری مطلع می‌کند. ترازو از صفحه بزرگ و نمایشگر LED و نور پس زمینه آبی ساخته شده است. ترازو قابلیت اندازه‌گیری وزن تا 150 کیلو را دارد و بیشتر از آن، نشانگر اضافه وزن به نمایش درمی‌آید. سه عدد کلید لمسی روی ترازو قرار دارد که شما می‌توانید از این طریق اطلاعات بدنی خود را وارد کنید. ترازو قابلیت ذخیره سن، قد و وزن برای 8 کاربر مختلف را دارد.

به طور کلی ترازو دیجیتال هایتک مدل HI-AS64 با صفحه نمایش کم ضخامت و صفحه نمایش LED، با قابلیت سنجش شاخص سلامتی، قابلیت ذخیره سن و وزن و قد 8 کاربر، قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم، سنجش با واحدهای کیلوگرم و پوند و استون، دارای نشانگر اضافه وزن و اتمام باتری، گزینه مناسبی برای استفاده روزانه در خانه است.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد