ترازو آشپزخانه دیجیتالی هایتک مدل HI-k72

2-6.jpg-thumbnail 1-3.jpg-thumbnail 4-5.jpg-thumbnail 5-5.jpg-thumbnail 6-4.jpg-thumbnail

ترازو آشپزخانه دیجیتالی هایتک مدل HI-k72

کد محصول: دسته بندی: ترازو برچسب:

ظرفیت 3 کیلوگرم
دقت 1 گرم
دارای تایمر و آلارم هشدار
واحدهای اندازه‌گیری: گرم، اوزون و پوند
منبع تغذیه دو عدد باتری قلمی
خاموشی خودکار پس از 60 ثانیه
دارای نمایشگر ال سی دی
قابلیت تنظیم صفر شدن
قابلیت نمایش هشدار باتری
نحوه تنظیم اتوماتیک
مجهز به سنسور هوشمند
قابلیت تاشوندگی و نصب به دیوار
دارای عملکرد TARE برای سنجش وزن جدا

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

برداشتن و گذاشتن ترازو معمولا برای خانم‌های خانه‌داری که معتقدند هر چیز باید سر جای قبلی خود برگردد و هیچ وسیله‌ی اضافه‌ای بیرون نماند، معمولا کار اضافه‌ای محسوب می‌شود. استفاده از ترازوهای آشپزخانه که به دیوار نصب می‌شود کار آن‌ها را راحت می‌کند. چرا که دیگر نیازی ندارند برای هربار استفاده آن را بگذارند و بعد از استفاده بردارند. از طرفی فضای اضافی هم اشغال نمی‌کند.

ترازوی آشپزخانه هایتک مدل HI-K72 با وزن کم و طراحی شیکی که دارد، به دیوار آشپزخانه‌تان متصل می‌شود. این ترازو که علاوه بر گرم، قابلیت اندازه‌گیری اونس و پوند را نیز دارد، تا 3 کیلوگرم می‌تواند وزن را اندازه‌گیری کند

ویژگی منحصر به فرد این ترازو، این بوده که شما در صورتیکه بخواهید چند ماده را در سینی ترازو وزن کنید، با زدن دکمه تارا (TARE) می‌توانید وزن خالص هر ماده را به صورت جداگانه اندازه‌گیری نمایید. قطر صفحه ترازو، 15.7سانتی‌متر بوده که قابل جدا شدن است و برای تمیز کردن ترازو و شستشوی آن مشکلی نخواهید داشت. اعداد روی نمایشگر به صورت 12 و 24 ساعته نمایش خواهد داد و در صورتی که باتری در حالت اتمام باشد، هشدار باتری روی صفحه نمایشگر نشان خواهد داد.

همچنین به دلیل امکان خم‌شدن قسمت عمودی روی صفحه، به‌راحتی در کابینت جا می‌شود. های تک محصولاتش را با برترین استانداردهای جهانی تولید می‌کند که شامل طبقه‌بندی متنوعی از ترازو، ماساژور، مرطوب‌کننده‌ی هوا، دستگاه بخور و محصولات گرمایشی است و توانسته نیاز و سلیقه‌ی افراد زیادی را تحت پوشش قرار دهد.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد