ترازوی دیجیتالی اکیومد(BMI) مدل SYE-2010D1

ترازوی-دیجیتالی-اکیومد(BMI)-مدل-SYE-2010D1.jpg-thumbnail ترازوی-دیجیتالی-اکیومد(BMI)-مدل-SYE-2010D1-1.jpg-thumbnail ترازوی-دیجیتالی-اکیومد(BMI)-مدل-SYE-2010D1-3.jpg-thumbnail ترازوی-دیجیتالی-اکیومد(BMI)-مدل-SYE-2010D1-4.jpg-thumbnail ترازوی-دیجیتالی-اکیومد(BMI)-مدل-SYE-2010D1-5.jpg-thumbnail

ترازوی دیجیتالی اکیومد(BMI) مدل SYE-2010D1

کد محصول: دسته بندی: ترازو برچسب:

ویژگی کلیدی                                  دارای دو سال گارانتی راهیان طب صبا




ضخامت 5 میلی متر
دارای صفحه شیشه‌ای
حداکثر وزن قابل تحمل 150 کیلوگرم
دارای دقت 100 گرم
دارای 4 سنسور هوشمند
دارای نشانگر جنسیت
دارای نشانگر سن
قابلیت سنجش درصد چربی بدن
دارای نشانگر BMI
دارای نشانگر تنظیم کننده
سنجش به واحدهای کیلوگرم، پوند و استون
قابلیت خاموشی خودکار

جزییات سفارش را انتخاب کنید
1,150,000تومان
نقد و بررسی

ترازو «اکیومد» (Accumed) مدل «SYE-2010D1» ترازویی دیجیتال مجهز به چهار سنسور اندازه‌گیری وزن و حداکثر وزن قابل‌اندازه‌گیری 150 کیلوگرم است. سطح ترازو شیشه‌ای است و زیر آن چهار سنسور هوشمند اندازه‌گیری وزن قرار دارد که همچنین به شما میزان چربی بدن و شاخص BMI را به شما نشان می‌دهد. SYE-2010D1 می‌تواند وزن افراد را بین 5 تا 150 کیلوگرم اندازه‌گیری کند. چنانچه وزنی بیشتر از 150 کیلوگرم روی ترازو قرار بگیرد، پیغام خطا نمایش داده می‌شود. دقت اندازه‌گیری این ترازوی دیجیتال 100 گرم است که برای یک ترازوی خانگی مقداری استاندارد محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش ترازو از نوع دیجیتال بدون نور پس‌زمینه است و اندازه‌ی بزرگ آن، خواندن وزن اندازه‌گیری‌شده را آسان می‌کند. در زیر صفحه نمایش، چهار دکمه دایره لمسی قرار داده شده که می‌توانید تنظیمات ترازو را با آن انجام دهید.

برای اندازه‌گیری وزن کافی است با پا ضربه‌ای آرام روی سطح ترازو بزنید تا روشن شود. با ایستادن روی سطح ترازو پس از چند ثانیه، عدد وزن ثابت می‌شود. واحد نمایش وزن این ترازو به کیلوگرم، پوند و استون است که با دکمه‌ای که در پشت ترازو قرار داده شده است، می‌توانید ان را تنظیم کنید. انرژی موردنیاز ترازو را دو عدد باتری سکه‌ای تأمین می‌کند که در پشت آن جای می‌گیرد. دقت ترازو با توجه به سنسورهای هوشمندی که دارد، خوب است. برای اندازه‌گیری دقیق وزن باید ترازو را روی سطح کاملا سخت و صاف قرار داد. به‌طورخلاصه Accumed SYE-2010D1 ترازویی دیجیتال با چهار سنسور هوشمند؛ حداکثر وزن قابل‌اندازه‌گیری 150 کیلوگرم؛ دقت 100 گرم؛ نمایش وزن با واحد کیلوگرم، پوند و استون و قابلیت اندازه‌گیری شاخص BMI، و همچنین اندازه گیری درصد چربی بدن، ترازوی مناسبی برای اندازه‌گیری وزن‌تان در خانه یا باشگاه و یا هرجای دیگری که قصد سنجش وزن دارید، است.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد