تخت بستری بیمار یک شکن مکانیکی

1-7.jpg-thumbnail

تخت بستری بیمار یک شکن مکانیکی

کد محصول: دسته بندی: تخت مکانیکی برچسب:

زیر سر متحرک
نرده محفاظ متحرک طرفین
چرخ های ایمن و ترمز دار
رنگ پودری الکترواستاتیک
جنس پروفیل درجه یک
190(طول)×90(عرض)×55(ارتفاع) سانتی‌متر
لگن خور
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم

جزییات سفارش را انتخاب کنید
3,995,000تومان
نقد و بررسی

تخت‌ بیمارستانی نیز مانند بسیاری از تجهیزات پزشکی دیگر دارای مشخصات ارگونومیکی خاصی هستند که بنا به صلاح دید مراکز، طراحی و تولید می‌شوند. یک تخت مرغوب دارای مشخصات زیر است:
سطح بستری آن در هر سه صورت یک‌شکن، دوشکن و یا سه‌شکن مکانیکی از جنس ABS یا پروفیل، با قابلیت شستشو و ضد عفونی‌شونده است. همچنین سرتختی این مدل دارای تنوع رنگ، قابلیت نصب انواع بدساید، پوشش رنگ الکترواستاتیک، مجهز به ضربه‌گیر و پایه سرم، مجهز به دستگیره‌هایی در بالا و پایین، امکان نصب مانکی بار و وسایل ارتوپدی را می‌تواند داشته باشد. تخت‌های سه شکن برقی نیز موجود است که با نیروی موتور کار می‌کند.

تخت بیمار دارای یک شکن در قسمت زیر سر است که برای تغییر وضعیت سر بیمار، هندل استیل گردونی مکانیکی روی آن تعبیه شده است. این تخت دارای پروفیل ۳۰*۵۰ و ۳۰*۳۰ و ضخامت ۵/۱ میلی است. همچنین دارای ۴ چرخ ۱۲۵ میل پینی ترمزدار خارجی برای سهولت جابه جایی تخت می‌باشد. جنس این تخت، از نوع پروفیل فلزی قابل شستشو می‌باشد. این محصول دارای سر تخت آبکاری می‌باشد. مدل‌هایی از این تخت دارای جایگاه مخصوص لگن در قسمت زیرین آن می‌باشد.

شما می‌توانید برای آسایش بیشتر بیمار بر حسب نیازش از تشک‌های ۵ و یا ۱۰ سانتیمتری مخصوص تخت‌های بیمارستانی استفاده نمایید. همچنین در صورت نیاز و برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر در بدن بیمار، بر روی این تخت بیمار، می‌توان از تشک‌های مواج نیز استفاده کرد.

قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم
دارای هندل استیل گاردونی
دارای چهار چرخ ترمز دار خارجی
جنس پروفیل قابل شستشو
دارای محافظ جهت جلوگیری از افتادن بیمار به زمین
دارای تشک فومی در صورت سفارش
دارای بدساید
 

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد