بخور سرد و گرم هایتک مدل HI-AH26

بخور-سرد-و-گرم-هایتک-مدل-HI-AH26-1.jpg-thumbnail بخور-سرد-و-گرم-هایتک-مدل-HI-AH26-2.jpg-thumbnail بخور-سرد-و-گرم-هایتک-مدل-HI-AH26-3.jpg-thumbnail بخور-سرد-و-گرم-هایتک-مدل-HI-AH26-4.jpg-thumbnail

بخور سرد و گرم هایتک مدل HI-AH26

کد محصول: دسته بندی: بخور سرد برچسب:

 دارای چراغ شب 7 رنگ
دارای مخزن 7 لیتری شفاف برای مشاهده آسان میزان آب
حداکثر میزان رطوبت: 400 میلی لیتر در ساعت
تنظیم غلظت مه و خاموش شدن خودکار به هنگام اتمام آب مخزن
دارای فیلتر قابل تعویض به منظور از بین بردن رسوبات آب

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

زمانی را تصور کنید که حس می‌کنید یک تنفس از اعماق جان‌تان، به شما انرژی تازه می‌بخشد، و شروع می‌کنید به کشیدن یک نفس عمیق.... به بازدم نرسیدید، که ناگهان خشکی هوا گلویتان را تحریک کرده و ادامه‌ استنشاق‌تان با سرفه همراه است.

هوای خشک و آلوده از عوامل ایجاد و تشدید بیماری‌های تنفسی است. استنشاق یک هوای تازه به آدم روح دوباره می‌بخشد. این را احتمالا در سفرهای شمال‌تان تجربخ کرده باشید. از طرفی با وجود این سطح از آلودگی، بهتر است در محیط کار یا خانه حتما از یک دستگاه بخور سرد و گرم استفاده کنیم.

رطوبت ساز « هایتک » (Hi-Tec) مدل «HI-AH26» یک مخزن 7 لیتری دارد که هوای محیط 40 تا 55 متر مربع را مرطوب می‌کند. این رطوبت ساز قبل از تبخیر آب، باکتری‌های موجود در مخزن را از بین می‌برد تا بخاری سالم و بدون آلودگی را در محیط منتشر کند. علاوه بر این ذرات ریز گرد و غبار موجود در هوا را هم فیلتر می‌کند تا بتوان هوایی سالم‌تر را استنشاق کرد. علاوه بر مه سرد می‌توان با زدن دکمه‌ی روی بدنه، حالت مه گرم را فعال کرد. غلظت مه ایجاد شده را می‌توان توسط دکمه‌ی مدور تعبیه شده روی بدنه تغییر داد که میزان آن حداکثر تا 400 میلی‌لیتر در ساعت قابل افزایش است. پس از اینکه رطوبت محیط به رطوبت دلخواه رسید، دستگاه به شکل خودکار تولید مه را قطع می‌کند. مخزن شفاف رطوبت ساز این اجازه را می‌دهد میزان آب باقی مانده در آن را بتوان مشاهده کرد. البته در صورتی که فراموش شود که داخل مخزن آب ریخته شود، پس از تمام شدن آب مخزن، دستگاه به شکل خودکار خاموش می‌شود. این رطوبت ساز دارای فیلتر مخصوص از بین بردن رسوبات آب است که می‌توان آن را تعویض هم کرد. توان مصرفی دستگاه در حالت بخار سرد 30 وات و در حالت بخار گرم 130 وات است که میزان مناسبی به نظر می‌رسد. هنگام شب با روشن کردن چراغ خواب، دستگاه زیبایی خاصی به محیط می‌دهد. به طور خلاصه Hi-Tec HI-AH26 دارای مخزن شفاف 7 لیتری، قابلیت تولید مه سرد و گرم، فیلتر جذب کننده‌ی ذرات ریز موجود در هوا، دکمه چرخشی تنظیم غلظت مه، قابلیت از بین بردن باکتری‌های موجود در آب مخزن و چراغ خواب بوده و برای مرطوب کردن هوای محیطی به مساحت 40 تا 55 مترمربع مناسب است.

 

 

ویژگی ها

 استریل کننده چند منظوره هوا
 دارای قابلیت قرار دادن فیلتر قابل تعویض به منظور از بین بردن رسوبات آب )اختیاری(
 ازبین برنده باکتری ها و ویروسهای موجود در آب قبل از ایجاد بخار
 دارای مخزن حجیم 7 لیتری
 فیلتر کننده ذرات ریز موجود در هوا
 جذب کننده گرد و غبار معلق در هوا
 جذب کننده انواع دود سیگار و دیگر بوهای ناخوشایند
 تنظیم غلظت مه توسط کلید مدور تعبیه شده روی دستگاه
 خاموش شدن خودکار به محض رسیدن به میزان رطوبت مطلوب
 دارای چراغ خواب برای رنگین کردن شبهای شما
خاموش شدن خودکار به محض اتمام آب مخزن
دارای مخزن آب شفاف برای مشاهده آسان میزان آب

حداکثر شدت مه خروجی: 400 میلی‌لیتر در ساعت

 توان در حالت مه سرد: 30 وات

 توان در حالت مه گرم: 130 وات

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد