بالش شیردهی دای روحه

بالش-شیردهی.jpg-thumbnail دای-روحه-شیردهی.jpg-thumbnail

بالش شیردهی دای روحه

کد محصول: دسته بندی: بالش شیردهی برچسب:

ویژگی کلیدی

جلوگیری از فشار به مادر حین شیردهی
قابلیت تنظیم ارتفاع و جابجایی
سبک و قابل حمل
قابل شستشو
دارای الیاف طبیعی
دارای طراحی ارگونومیک مطابق با بدن مادر

جزییات سفارش را انتخاب کنید
425,000تومان
نقد و بررسی

 

مادر شدن یک حس نو و بسیار شیرینی برای خانم‌ها است، اما مادر بودن کار راحتی نیست. یکی از مراحل سخت و در عین حال شیرین پس از بارداری، شیردهی است. در این مرحله زیباترین احساسات میان مادر و نوزاد رد و بدل می‌شود. شیردهی ضمن تغذیه‌ی نوزاد، با حس امنیت و آرامش برای نوزاد و عشق و لذت برای مادر همراه است. معمولا مادران حین شیردادن به نوزاد کوچک شان، خم می‌شوند و درنتیجه دچار کمردرد و گردن درد می‌شوند. استفاده از یک بالش واسط، به مادر کمک می‌کند تا شرایط راحت‌تری حین شیردهی داشته باشد. بالش شیردهی مدل فیدینگ پیلو (Feeding Pillow) از برند دای روحه (DieRuhe) کمک رسان خوبی خواهد بود.

بالش شیردهی مدل فیدینگ پیلو با توجه به فرم و حجم آن دارای طراحی ارگونومیک مطابق با بدن مادر است. این بالش دارای بالشتکی قابل تنظیم بوده که با قرار دادن دست مادر در زیر آن به راحتی می‌تواند سر نوزاد را تا ارتفاع مناسب بالا آورده و شیردهی را آسان‌تر می‌کند. این بالشتک همچنین قابلیت جابه‌جایی به دو طرف را برای تغییر حالت نوزاد دارد. استفاده از بالش شیردهی به مادر امکان شیردهی بدون نیاز به خم شدن و فشار به کمر را می‌دهد. ضمنا با توجه به فرم آن، نوزاد را در شرایط بهتری قرار می‌دهد.
بالش از جنس پنبه بوده که درون آن الیافی از پشم شیشه قرار گرفته است. این مخلوط مناسب با رویه‌ای صد در صد ساخته شده از الیاف طبیعی بوده که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد. در نتیجه نگرانی از بابت ریختن شیر روی بالش و کثیف شدن آن نخواهید داشت.

برای سلامت جسمی و روحی مادر و آرامش بیشتر نوزاد به هنگام شیردهی، استفاده از بالش فیدینگ پیلو (Feeding Pillow) گزینه ی مناسبی خواهد بود.

 

ابعاد

۲۵*۱۴*۵۰ سانتی متر

الیاف داخلی

پشم شیشه

جنس

پنبه

سایر مشخصات

قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی

قابلیت جابجایی بالش کوچک با تغییر موقعیت نوزاد

دارای طراحی ارگونومیک مطابق با بدن مادر

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد