بادکش بدن 12 قطعه(8 لیوان)

بادکش-بدن-بیوتی-6-لیوان-مدل-MK-202.jpg-thumbnail بادکش-بدن-بیوتی-6-لیوان-مدل-MK-202-1.jpg-thumbnail

بادکش بدن 12 قطعه(8 لیوان)

کد محصول: دسته بندی: بادکش برچسب:

12 قطعه(8 لیوان)
دارای لیوان های شفاف و نشکن
در سایزهای مختلف
کاربری خانگی
تک رنگ
همراه با پمپ دستی و شلنگ رابط

جزییات سفارش را انتخاب کنید
135,000تومان
نقد و بررسی

حتما تا به حال برای‌تان پیش آمده که پس از یک روز کاری یا چندساعت تمرینات ورزشی دچار خستگی و کوفتگی در بخش‌های مختلف بدن شوید. این خستگی‌ها معمولا به‌دلیل تجمع موادی زائدی مانند اسیدلاکتیک در بدن به‌وجود می‌آید. وجود این مواد زائد در سلول‌ها و مویرگ‌های سطح بدن مانع از خون‌رسانی دقیق و مناسب به سلول‌های بدن و موضع‌های مختلف شده و به این ترتیب درد و خستگی را با خود به همراه می‌آورد. از این‌رو درمانگران با تجویز بادکش به بیمار خود تلاش می‌کنند تا با از بین بردن و تغییر دادن موضع مواد زائد و با ایجاد انبساط در مجاری و عروق خونی به اکسیژن‌رسانی بهتر به سلول‌های بدن و رفع خستگی و کوفتگی عضلات کمک کنند. این شیوه یکی از تکنیک‌هایی است که مردم به توصیه پزشک‌شان می‌توانند در خانه از آن استفاده کنند.

بادکش درمانی (cupping therapy) یکی از روش های درمانی طب سنتی است که برای درمان و تسکین بسیاری از دردها موثر واقع شده است.

بادکش بدن «بیوتی بیسیک» مدل MK-202 دارای 6 لیوان با کیفیت و نشکن در سایزهای مختلف وجود دارد. یک پمپ دستی به همراه شلنگ همراه با این دستگاه بوده که می توانید برای رفع کوفتگی و گرفتگی عضلات از آن استفاده کنید. رنگ پمپ حجامت بیوتی بیسیک تک رنگ می باشد.

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد