اسپکولوم های مد سایز مدیوم

P1240169-300x300.jpg-thumbnail

اسپکولوم های مد سایز مدیوم

کد محصول: دسته بندی: اسپکولوم برچسب:

شفاف و مقاوم
بدون براده ولبه تیز
بسته بندی استریل
تولید شده در شرایط کلین روم
مواد اولیه مدیکال گرید
استریل شده با گاز اتیلن اکساید
تایید شده با تست های فیزیکی و میکروبیولوژی
امکان کار کردن با یک دست
بدون احتمال شکستگی
تاریخ تولید:05/2019
تاریخ انقضا:1401
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

اسپکولوم یا (speculum) وسیله‌ای تشخیصی است که خیلی از مراجعه‌‌کنندگان به مطب پزشک با آن آشنایی دارند. اسپکولوم برای معاینه بافت‌هایی به کار می‌رود که داخلی‌تر هستند و کمتر در دسترس‌اند. این وسیله که در سایز‌های مختلف در سایت موجود است؛ برای معاینه گوشی، دهانی، بینی، واژینال و رکتوم استفاده می‌شود. البته بیشترین کاربرد اسپکولوم در معاینه واژینال می‌باشد. این وسیله بافت‌ها را کنار می‌زند و امکان معاینه بهتر را فراهم می‌کند.

تا مدتی قبل، اسپکولوم با جنس فلزی تولید می‌شد و پس از هربار استفاده، شستشو و ضدعفونی می‌شد. اما به خاطر حساسیت نواحی مورد معاینه، این وسیله با جنس پلاستیکی تولید شد تا فقط یک بار مورد مصرف قرار بگیرد و از مشکلات بعدی جلوگیری کند.

اسپاکولوم «تامین طب» که عکس آن را در سایت مشاهده می‌کنید مزایای دیگری دارد؛ از جمله به خاطر شفافیت، دید بهتری به پزشک می‌دهد. همچنین لبه‌های صاف و بدون بریدگی آن؛ کمترین میزان درد و ناراحتی را برای بیمار ایجاد می‌کند و تست های فیزیکی که روی آن انجام شده است احتمال شکستن آن را در هنگام وارد شدن آن به واژن به صفر رسانده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

کیفیت مثال‌زدنی اسپکولوم مارک تامین طب که با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند؛ در کنار قیمت به‌صرفه آن، این محصول را در رده پرفروش‌ترین محصولات قرار داده است.

هشدار:

  • بلافاصله پس از باز کردن، استفاده کنید و اسپکولوم را مدت طولانی در هوای آزاد قرار ندهید.
  • اگر بسته بندی پاره یا آسیب دیده است؛ از آن استفاده نکنید.
  • از اسپکولوم چند بار استفاده نکنید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد