آنژیوکت صورتی گیج 20

image_2021-06-16_105127.png-thumbnail image_2021-06-16_105134.png-thumbnail

آنژیوکت صورتی گیج 20

کد محصول: دسته بندی: آنژیوکت برچسب:

رنگ صورتی
گیج20
غیر سمی و بدون لاتکس
استریل شده با گاز اتیلن اکساید
دارای باله‌های پلي پيروپيلن شفاف
سوزن از جنس فولاد ضد‌زنگ
100 عدد در هر بسته بندی

جزییات سفارش را انتخاب کنید
5,200تومان
نقد و بررسی

آنژیوکت یک محصول چند کاره است که برای تزریق های مکرر یا طولانی مدت سیاهرگی داروها، خون یا سایر محلول‌های تزریقی به تنهایی یا ترکیبی از آن ها به کارمی‌رود. از آنژیوکت برای بی حسی اسپاینال، اپیدورال و کادال و حتی بیوپسی نیز استفاده می‌شود.

آنژیوکت دارای شیر یک‌طرفه از جنس سیلیکون است که از بازگشت مایع تزریقی در تزریق‌های پشت سر هم جلوگیری می‌کند. این محصول همچنین استریل، غیر سمی، غیر تب‌زا و زیست سازگار است و به خاطر آغشته به سیلیکون بودن سوزن و کاتتر آن، درد بسیار کمتری در بدن بیمار ایجاد می‌کند و احتمال عفونت هم کمتر خواهد بود.

این محصول دارای سایز‌های مختلف است که با کدهای رنگی مشخص می‌شوند. آنژیوکتی که مشاهده می کنید به رنگ صورتی و گیج 20 می باشد. این آنژیوکت‌ها با گاز اتيلن اكسايد استريل مي‌شود. سوزن از جنس فولاد زنگ نزن، قطر داخـلي و خارجي بر اساس استاندارد 9626 ISO با تيزي مناسب براي تزريق آرام و با حداقل درد بوده و مجراي اصلي (Catheter) همـراه بـا قسمـت جانبي براي انجام تزريقات دارويي همزمان می‌باشد. محفظه بازگشت خون براي امكان رويت خون برگشتي از وريد در این محصول تعبیه شده و باله‌ها (Wings) براي اتصال صحيح و تضمين شده آنژيوكت به بيمار طراحی شده‌اند.


روش استفاده :

  • پس از انتخاب محل تزریق و رگ مورد نظر و بستن گارو، محل تزریق را با پنبه آغشته به الکل پاک نموده و آنژیوکت را از بسته بندی خارج می‌کنیم.
  • محافظ سوزن را از روی آن برداشته و نوک سوزن و تفلون همراه آن را وارد پوست و رگ بیمار می کنیم.
  • به محض مشاهده خون در انتهای آنژیوکت، اندکی سوزن را از داخل تفلون بیرون کشیده و تفلون را تا نزدیک به محل اتصال به قسمت پروانه ای وارد رگ می کنیم.
  • قسمت پروانه‌ای را با چسب به پوست ثابت می‌کنیم ( بهتر است چسب ضد حساسیت یا میکروپور باشد)، سپس به کمک انگشتان یک دست روی محل قرار گرفتن تفلون در رگ فشار آورده و با دست دیگر سوزن را خارج می‌کنیم.
  • رابط ست سرم یا ست خون را (که قبلاٌ هوای داخل آن خارج گردیده و محتوی محلول می‌باشد) به آنژیوکت وصل می‌کنیم.
  • در صورت نیاز به تزریق، دارو را از طریق دریچه رنگی تعبیه شده روی آنژیوکت تزریق می‌کنیم.
  •  

نکاتی برای استفاده: 

  • چنانچه که انتهای آنژیوکت فیلتر نداشته باشد؛ باید در زاویۀ ۱۸۰ درجه در جهت خلاف عقربه‌های ساعت آن را بچرخانید تا خون مسیر داخل سوزن را طی کند.
  • درصورت آسیب دیدن بسته بندی، از آن استفاده نکنید.
  • بعد از مصرف، محصول را از بین ببرید.

 

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد