آمبوبگ پی وی سی سایز بزرگسال

آمبوبگ2-248x248.jpg-thumbnail

آمبوبگ پی وی سی سایز بزرگسال

کد محصول: دسته بندی: آمبوبگ برچسب:

از جنس پی وی سی
دارای مخزن شفاف جهت ایمنی بیش تر
بدون لاتکس
دارای درجه ی تعبیه شده روی آمبوبگ
سایز بزرگسال

جزییات سفارش را انتخاب کنید
345,000تومان
نقد و بررسی

 آمبوبگ یک مخزن هوایی است که در ایجاد فشار مثبت ریوی در شرایط پنوموتوراکس و یا در تنفس مصنوعی هنگام سی‌پی‌آر استفاده می‌شود. برای خرید آمبوبگ و انتخاب انواع آن سایت برانکارد، راهنمایی‌تان می‌کند.

سوپاپ اطمینان طراحی شده بر روی این محصول کمک می‌کند تا بطور خودکار زمانی که فشار هوا CM H2O 40 برای نوزاد و ۶۰ CM H2O برای بزرگسال افزایش یافته عمل نموده و هوا را به محیط بیرون منتقل نماید تا مانع آسیب دیدگی ریه بیمار گردد. دارای رزروبگ، رابط اکسیژن، ماسک طلقی با بالشتک مخصوص جهت تماس با صورت و جعبه شفاف جهت اطمینان از وارد نشدن موادی از داخل بدن بیمار می باشد.

آمبوبگ در دو نوع سیلیکونی و pvc موجود می‌باشند. آمبوبگ‌های سیلیکونی از مواد سیلیکونی و قابل بازگشت به حالت اولیه ساخته شده‌اند و قابلیت اتوکلاو را تا دمای ۱۲۱ درجه سانتی گراد را دارا می‌باشد. (به جز بگ ذخیره‌ی آمبوبگ). در حالی که آمبوبگ‌های PVC از مواد نرم و قابل شستشو ساخته شده است. آمبوبگ‌ها دارای شیر اطمینان به جهت ایمنی بیشتر در مقابل فشار ناگهانی هوا می‌باشند.

این محصول با طراحی ارگونومیک و عملکرد بالا بوده و در سه سایز نوزاد، اطفال و بزرگسال موجود است. قیمت آمبوبگ در دو نوع آمبوبگ سیلیکونی و  آمبوبگ PVC متفاوت است.

 

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد