سوالات پزشکي, عفونی

عفونت دستگاه تناسلی

بنده همسرم مشکل درد ناف و زیر شکم داره.و در آخرین تماس جنسی مون که داشتیم نتوانستیم رابطه داشته باشیم و به دلیل درد و تورم واژن به دکتر مراجعه کردیم،که فرمودند که واژن عفونت و زخم دارد. و از زخم برای آزمایش نمونه برداری کردن که جواب آزمایش فعلان نیومده.(در ضمن ار کاندوم استفاده کرده بودیم که دکتر فرمودند شاید حساسیت به نوع کاندم هم تاثیر داشته) سرم و آمپول (ceftriaxone 500) تزریق کردن.و یک سری قرص داکسی سایکلین،فلوکونازول 100،ازیترومایسین250 و پماد کلیندامایسین 2% تجویز نمودند.الان خیلی نگران هستم اگه امکان داره راهنماییم کنید که چه کاری انجام دهیم.
با تشکر از صبر و حوصله تان.
نگران نباشد چون همسر شما تحت نظر پزشك دارو مصرف ميكنند و عفونت واژن با داروهايي كه مصرف ميكنند از بين ميرود و اگه مشكل خاصي باشه در نهايت زخمشون با فريز از بين ميره فقط شما بايد سعي كنيد تا بهبودي كامل از رابطه واژني خودداري كنيد .
سلام میخاستم بدونم غیر از آزمایش ادرار از کجا عفونت تشخیص داده میشه؟من به ماما مراجعه کردم و برعکس اینکه فکر میکردم عفونت ندارم گفت خیلی عفونت واژن دارم وخیلی دارو برام تجویز کردن من نه سوزش ونه خارشی داشتم ونه زیاد ترشه واژن ولی الآن خیلی نگرانم یعنی با معاینه عفونت معلوم میشه
دوست عزیز اصولاً دو نوع عفونت در این ناحیه بوجود میاد یکی عفونت ادراریه که توسط آزمایش ادرار مشخص میشه!و دیگری عفونت واژنیه که هم توسط آزمایشات و هم توسط معاینات بالینی تشخیص داده میشه!اونم با دیدن داخل مجرا که بوسیله ابزار مخصوص انجام میشه
به دکترتون اعتماد کنید و به درمان بپردازید
من الان چند روزی هستش که بعد از نزدیکی کمی ترشحات پنیری شکل میبینم . بعضی وقت ها فقط یه کوچولو احساس خارش دارم .
به دکترم دسترسی ندارم اگر امکان داره بگید که چه دارویی باید مصرف کنم تا این حالت از بین بره .
تروخدا کمکم کنید.
بدون معاینه و آزمایش که نمیشه نسخه داد
بهتره هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید
من بااینکه مجردم ولی گاهی ترشحاتی از واژنم خارج میشه این ترشحات اوایل دوران بلوغم بشدت زیاد بود رنگش هم کاملا شفاف بود درواقع بی رنگ بود و یه بوی خاصی داشت الان مقدار این ترشحات خیلی کم شده اما رنگش گاهی مثل همون موقع هاست گاهی هم سفید مات،نمیدونم طبیعیه یا عفونت دارم اما همون موقعها که دوره راهنمایی بودم یه بار مربی بهداشتمون گفت تو محلول آب وسرکه بشین اما من اینکارو نکردم الان که توصیه TARARA رو خوندم یاد این جریان افتادم نمیدونم جواب میده یا نه اصلا من عفونت دارم یا نه اما دوس دارم اگه کسی از دوستان این روش رو امتحان کرده تجربشو بگه تا استفاده ببریم .مرسی
راستی یه سوال درمورد فرستادن پیام شخصی به دیگرکاربران دارم،اگه اینکارو بکنم ادسترسیم به سایت قطع میشه؟؟؟اگه اینطوریه پس چرا این امکان فراهم شده یعنی گزینه فرستادن پیام شخصی وجود داره؟؟
مادامی که ترشحاتتون دارای

رنگ غیر طبیعی (از سبز بگیر تا مشکی!)
بوی غیرطبیعی (مانند بوی ماهی)
خارش
سوزش
غلظت زیاد
و …
نباشه با ضریب اطمینان خوبی میشه گفت که عفونت (قارچی، باکتریایی و …) وجود نداره و جای نگرانی نیست.
محلول آب و سرکه معجزه نخواهد کرد اما ممکنه از پیشرفت عفونت و بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنه.
به هر حال در مورد شما با توجه به توضیحاتتون و شواهد من!! میشه گفت که مشکلی نباید باشه. اما اینا معیار خوبی نیست و راهکار معقول اینه که به یه متخصص زنان مراجعه کنین تا معاینه ی بالینی انجام بشه. کمتر خانمی میشه پیدا کرد که حداقل یه بار عفونت رو تجربه نکرده باشه.
برای استفاده از پی ام لینک زیر رو بخونین.

سلام ببخشید من نمی دانستم باید کجا یه سوال جدید را مطرح کرد به همین خاطر اینجا نوشتم من نزدیکی از راه مقعد را دوست دارم ولی نامزدم حاضر به اینکار نیست ومیگه مشکل داره و هم درد من حاضرم درد را تحمل کنم ایا واقعا مشکل دارد من چه کار کنم
بهتر بود سوالتون رو در تاپیک های مرتبط تر می پرسیدید.
اما من میتونم سوالتون رو به این تاپیک ربط بدم.

عوارض رابطه ی مقعدی در بلندمدت رو حتما می دونید. من به خودم یادآوری می کنم و یه چند تاییش رو میگم

بی اختیاری در دفع
عدم کنترل باد معده
یبوست
شقاق
و …

رابطه ی جنسی هم که می دونید دیگه یه چیز شخصیه و به روحیات، فرهنگ، اعتقادات و خیلی چیزای دیگه مربوط میشه مثلا طرف یه تابوهایی از رابطه ی جنسی در ذهنش داشته باشه و اگه مذهبی هم که باشه دیگه قوز بالا قوز میشه چون همچین فردی حتی حرف زدن در مورد رابطه ی جنسی رو قبیح می دونه! اینا رو گفتم تا اینو بگم که صرف اینکه هر کدوم از طرفین تحریک میشه این مجوز رو نداره که بره یقه ی همسرشو بگیره و بگه منو مثلا ارضا کن (مخصوصا در اولین روابط که نقش مهمی در ادامه ی روابط بعدی داره). خلاصه همه چیزش باید دو طرفه باشه. حالا شما احتمالا چون نامزد هستین و نمیخواین که همسرتون کمبودی رو حس کنن دوست دارین رابطه ی مقعدی انجام بشه. رابطه ی مقعدی در حد کمش طرف رو زیاد درگیر نمیکنه اما این اجازه هم نباید داده بشه که همسرتون به ارضا شدن از این طریق پایبند بشن و بعدا که رفتین سر خونه زندگیتون از رابطه ی واژینال سر باز بزنن.
حالا بحث رو به موضوع این فروم ربط میدم و میگم که چه کار کنیم تا عوارض رابطه ی مقعدی و احتمالا عفونت دستگاه تناسلی هر دو جنس کمتر بشه:

1. اولا سعی کنید ماهی دو سه بار این داستان بیشتر در کار نباشه.
2. همیشه از کاندوم استفاده کنید.
3. معاشقه تون طولانی باشه تا شما به ارگاسم برسید و آستانه ی تحمل تون برای دخول بالاتر بره.
4. همیشه از لوبرکانت استفاده کنید البته لوبریکانتی که Water base باشه و به کاندوم آسیب نزنه.
5. ترجیحا رابطه دست خودتون باشه اما یه هویی جو گیر نشید و حواستون به شکستگی آلت همسرتون باشه.
6. هر زمان که قرار شد رابطه ی مقعدی و واژینال توامان باشه بعد از رابطه ی مقعدی حتما همسرتون کاور رو عوض کنن، آلتشون رو بشورن، کاور جدید بزنن و رابطه ی واژینال رو شروع کنن.

فعلا همینا.

یه سوالی داشتم.

اگر در روز های پایانی پریود ( 6 و 7 که خون ریزی خیلی کمه و حدودا میشه گفت قطع شده ) معاقشه صورت بگیره و خانم ارضا شه ( از طریق مالش) آیا امکان عفونت هست؟

با در نظر گرفته اینکه نکات بهداشتی رعایت بشن.

و دیگه اینکه من یه جا خوندم ارضا شدن در هنگام پریود ممکنه بعدا منجر به دراوردن رحم شه.
درست توضیح نداده بود که ارضا شدن باعث میشه یا دخول (رابطه ی کامل)

من کلا 5 بار جدا از هم ( در 5 ماه مختلف .پشت سره هم نبودن) این اتفاق برام افتاد . در روز های پایانیه پریود با معاقشه ارضا شدم .بدون دخول.
سعی میکنم این اتفاق نیوفته . چون با اینکه حواسمون به بهداشتش هست بازم بعدش نگران میشم کلی. الان از آلودگی نگران نیستم. از اختلال در رحمم نگران هستم.

میخواستم بدونم آیا واقعا خطر خارج کردنه رحم در دراز مدت وجود داره ؟(با این شرایط که گفتم . روز های اخر و بدونه دخول)
اگه بله آیا این 5 بار خطرناک هست؟

دوست من، نزدیکی در زمان پریود در صورت سلامت دو طرف و با کاور، از نظر پزشکی مشکلی نداره.
اینجا (پست شماره 1252) رو بخونید.
سلام
من بعد از تحریک و خیس شدن آلت تناسلیم احساس سوزش دارم و این سوزش بعداز تماس با لباس زیرم که البته کاملا تمیزه احساس میکنم بیشتر میشه این علتش جیه؟ میشه عفونت باشه؟
و یه چیز دیگه اینکه ترشحات من هنگام تحریک خیلی زیاده، این خوبه یا بد؟
ّبهتره از لباس زیر گشاد تر استفاده کنید
ترشحاتتون تا زمانیکه بی رنگ و بی بو باشه مشکلی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.