صندلی ماساژ iRest مدل SL A80

صندلی-ماساژ-iRest-مدل-SL-A80.jpg-thumbnail صندلی-ماساژ-iRest-مدل-SL-A80222.jpg-thumbnail

صندلی ماساژ iRest مدل SL A80

کد محصول: دسته بندی: ماساژور و لوازم ماساژ برچسب:

دارای ۷۸ کیسه هوا
بدنه تمام چرم
ماساژ ۳ بعدی
دارای ۸ ماساژ اتوماتیک
دارای مانیتور LCD کنترل کننده
تنظیم زمان استفاده
قابلیت ذخیره سازی نوع ماساژ برای ۲ فرد مختلف
قابلیت تحمل وزن حداکثر۱۲۰ کیلوگرم
قابلیت پخش Music (اتصال AUX)
قابلیت دانلود برنامه از Aps و کنترل آن به کمک اپیلیکیشن
تحت لیسانس آمریکا، ساخت کشور چین

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

ماساژ درمانی تاریخچه ی طولانی در سراسر دنیا دارد. امروزه، از انواع مختلف ماساژ درمانی برای مواردی مانند تسکین درد، توانبخشی پس از جراحات ورزشی، کاهش فشار، آرامش بخشی، مهار اضطراب و افسردگی و کمک به شادابی بدن استفاده می شود. تصور کنید پس از طی یک روز سخت و طاقت فرسای کاری در حالیکه تحت فشار روزمره، خسته به خانه برمی گردید، یک ماساژ حسابی و اصولی تا چه حد می تواند خستگی را از تن شما بازگیرد. یا پس از تمرینات سخت ورزشی در حالیکه عضلات شما به علت کوفتگی، توان حرکت ندارد، تا چه اندازه عضلات شما با یک ماساژ اساسی جان تازه می گیرد. چرا که درد اگر بدون درمان باقی بماند تاثیر منفی بر کیفیت زندگی خواهد گذاشت.

صندلی‌های ماساژ، جدید ترین دستگاه‌هایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان خستگی روزانه را از تن به در کرد و از کوفتگی عضلات در امان ماند. 

صندلی ماساژ «آی رست» (irest) مدل SL A80، یک صندلی ماساژ سه بعدی است که دارای ۸ نوع ماساژ اتوماتیک می باشد. ۸ حالت ماساژ اتوماتیک صندلی شامل ماساژهای چرخشی کمر، کششی کمر، موجی نشیمن‌گاه، کیسه هوای نشیمن‌گاه، کششی عضلات و مفاصل پا، کیسه‌ی هوای ساق پا و کیسه‌ی هوا و رولینگ در کف پا می باشد. در این ماساژور گوی های ماساژ از پشت کمر تا نشیمنگاه قرار دارد. در پشت کمر علاوه بر ماساژور، کیسه های گرمایی قرار دارد که نواحی مورد نظر را گرم می کند و قابل تنظیم است تا به این ترتیب لذت و آرامش بیشتری برای شما به ارمغان آورد. ۷۸ کیسه هوایی در این صندلی ماساژ وجود دارد. در ناحیه دست کیسه های هوایی به فرمت L شکل تعبیه شده است. همچنین در نواحی کتف و شانه، کمر، نشیمن‌گاه واطراف آن، ساق پا و روی پا کیسه های هوا وجود دارد. فشار کیسه‌های هوا را می‌توان در سه شدت تنظیم کرد. به‌محض روشن‌کردن دستگاه، ماساژور شروع به اسکن خودکار بدن از شانه‌ها می‌کند. برای ماساژ کمر می‌توان یک نقطه‌ی ثابت را تعیین کرد که محدوده‌ای کوچک و یا کل کمر را ماساژ دهد.

روش‌های ماساژ صندلی شامل ماساژ مالشی، ضربه‌ای، شیاتسو (با انگشت)، سه‌بعدی و حالت ترکیبی مالشی- ضربه‌ای می‌شود. سرعت و شدت ماساژ را در پنج حالت و عرض بین ماساژورها را در سه فاصله می‌توان تعیین کرد. در حین ماساژ می توان به صورت دستی، تغییراتی را در تنظیمات ماساژ ایجاد نمود و سپس بعد از اتمام ماساژ، برنامه را در یکی از دو حافظه ی ماساژ ذخیره کرد. کنترل عملکرد های صندلی ماساژ توسط یک کنترلگر LCD صورت می گیرد. صندلی دارای تایمر زمان ماساژ است که از ۲۰ تا ۴۰ دقیقه قابل تنظیم است. پس از پایان ماساژ صندلی به شکل خودکار به حالت اولیه برمی‌گردد.

روی دسته‌ی صندلی نوار LED چند رنگی وجود دارد که در حالت روشن، زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. صندلی روی یک شاسی فلزی سوار است که روی شاسی با پلاستیک پوشیده شده است و دوخت تمام چرم صندلی ماساژ جلوه ی ویژه ای به آن بخشیده است. دو بازوی صندلی قابلیت جداسازی دارد و به این ترتیب می توانید درانتقال صندلی به مکان های کوچکتر آن را جدا کرده و پس از جا به جایی دوباره نصب نمایید. علاوه بر این قابلیت جای گیری صفر صندلی باعث می شود که آن را به حالت تخت در آورده و با حرکت اتوماتیک رو به جلو صندلی، حالتی شبیه به حرکت فضانوردان را تجربه کنید. کنترل صندلی به وسیله‌ی یک ریموت کنترل انجام می‌شود که دارای تعدادی دکمه و یک نمایشگر است. همچنین صندلی را می‌توان از طریق بلوتوث و به کمک تلفن هوشمند کنترل کرد. برای این کار باید اپلیکیشن شرکت روی گوشی نصب باشد. علاوه بر این می‌توانید پخش‌کننده‌ی موزیک را از طریق کابل Aux به صندلی وصل کنید و از طریق بلندگوهای تعبیه‌شده در قسمت بازو، همزمان با ماساژ به موزیک دلخواه خود با کیفیت بالا، گوش بسپارید.

به طور کلی صندلی ماساژ آی رست(irest) از ملزومات لذت بخشی است که خستگی و کوفتگی عضلات شما را گرفته و آرامش و سبکی همراه با انرژی دوباره به شما می بخشد.

 

فروش این محصول به صورت غیر آنلاین بوده و لطفا جهت خرید آن با ما تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد