سوالات پزشکي, عفونی

زگیل روی آلت

چند ساله که روی آلتم یک زگیل به اندازه یه کنجد نصفه ( . ) وجود داره و اندازش هم تو این همه سال تغییر نکرده .

من متاهل هستم و میخوام ببینم مشکلی واسه همسرم پیش نمیاره ؟

چند بار خواستم برم دکتر اما روم نمیشه به دکتر بگم و اینکه مثلا دکتر بخواد …..

راه درمانش چیه ؟

ر مورد زگیل تناسلی ضمن اینکه توضیحات کاملی در این سایت ارائه شده، برای درمان می توانید به متخصص ارولوژی مراجعه کنید.
همسر شما هم می تواند آزمایش پاپ اسمیر انجام دهد. پاپ اسمیر رایج ترین تست برای کمک به ردیابی موارد غیرطبیعی از گردن رحم است.
درصورت غیر طبیعی بودن آزمایش پاپ اسمیر پزشک ممکن است درخواست آزمایش HPV دهد.
آزمایش پاپیلوما ویروس انسانی (HPV)، که یک آزمون غربالگری از گردن رحم است نوعی آزمایش DNA بوده که وجود پاپیلوماویروس را در سلول های گردن رحم مشخص می کند. عفونت بعضی از انواع HPV می تواند منجر به ایجاد زگیل در ناحیه واژن و سلول های غیرطبیعی در گردن رحم شود.
اگر نتیجه آزمایش منفی شد به این معناست که فرد به ویروس HPV مبتلا نیست.
چند وقته روی دو طرف گردنم چند تا زگیل ریز زده و کنده نمیشه . در حالت عادی درد نداره . احساس میکنم رو بدنم هم چند تا زگیل داره . قبلا وجود نداشتن . چیکار کنم ؟ استرس گرفتم ؟

خدای نکرده علائم HIV نیستن که ؟ که 10 ماه بعد از رابطه ، رفتم انتقال خون و آزمایش دادم و خدا را شکر منفی بود . بازم نیاز هست مشکوک باشم به Hiv ?

دوست من،
طی 10 ماه و بعد از شونصد تستی که دادی و همگی منفی بودن توقع داری چی برات بنویسم آخه. به نظرم شما نیاز به یه شوک برقی داری تا اون داستان رو فراموش کنی!
اگه بعد از اون ماجرا دیگه رفتار پرخطر نداشتی، این زگیل ها رابطه‌ی خاصی با HIV نداره و بهترین کار اینه که به متخصص پوست مراجعه کنی تا معاینه‌ی بالینی انجام بده و تشخیص مناسب رو بذاره چون من چیزی از پشت سیستمم نمیتونم ببینم!
” این زگیل ها رابطه‌ی خاصی با HIV نداره

منظورت از این رابطه خاص چیه ؟

امروز میرم پیش دکتر پوست تا ببینم چی میگه . ممون

یعنی زمانی که فرض ابتلای به HIV با تست هایی که شما دادی رد شده، باید دیگر عوامل رو بررسی کرد و به دنبال علت دیگری بود.
امیدوارم بتونی اون ماجرا رو فراموش کنی و به زندگیت برگردی …
همسرم روی آلتش چندتا زگیل کوچیک داره .حدود یکی دو سال هست ولی اصلا به پزشک مراجعه نکرده در ضمن نه درد داره ونه خارش ویا سوزشی.و ما حدود چهار سال است که ازدواج کردیم بچه نداریم .میخواستم بپرسم که این زگیلا میتونه تاثیر داشته باشه؟؟درضمن اینو بگم که همسرم سال 88آزمایش منی داد مشکلی نداشت. متشکرم…
زگیل هایی که روی آلت همسرتون زده روی کیفیت اسپرم و باروری هیچ تاثیری ندارن. اما ممکنه حین آمیزش بدون محافظ این زگیل ها به شریک جنسی منتقل بشن. بنابراین توصیه اکید مراجعه به پزشک متخصص پوست یا اورولوژیست هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.