دستگاه گوش سوراخ کن studex universal

دستگاه-گوش-سوراخ-کن-studex-universal.jpg-thumbnail image_2021-06-08_153222.png-thumbnail

دستگاه گوش سوراخ کن studex universal

کد محصول: دسته بندی: گوش سوراخ کن برچسب:

دارای سه آداپتور معمولی، کوچک و بزرگ
دارای دو پد الکلی
دارای ژل مخصوص
دارای ماژیک علامت گذاری
دارای یک جفت گوشواره
سریع، دقیق و باکیفیت، بدون صدا
دارای استانداردهای اتحادیه اروپا و مقررات اداره غذا و داروی ایالات متحده
ساخت آمریکا

جزییات سفارش را انتخاب کنید
3,995,000تومان
نقد و بررسی

سوراخ کردن گوش یکی از زینت هایی است که برای دخترها جذابیت خاصی دارد. در قدیم زمانی که مادربزرگ ها سعی داشتند گوش کودک را با نخ و سوزن سوراخ کنند، تا به امروز که این کار با دستگاه های مخصوصی صورت می گیرد، این کار به روش های مختلف صورت می گرفت. درواقع این کار، رسمی بوده که از قدیم بوده و هنوز هم هست؛ این روزها فقط شکل و شمایلش عوض شده، ولی هنوز هم طرفداران زیادی دارد.قدیمی ها با استفاده از روش های سنتی گوش را سوراخ می کردند. به این ترتیب که  سوزن را روی آتش می گذاشتند یا از روش های دیگری برای ضدعفونی کردن سوزن استفاده می کردند و گوش را سوراخ کرده و در آن نخ یا گوشواره می گذاشتند. جدا از اینکه این کار از نظر بهداشتی، صحیح نبود همچنین سوراخ کردن با نخ و سوزن چندان دقیق نبود و باعث می شد گاهی در پایان کار سوراخ گوش ها قرینه نباشند. امروزه توصیه می شود، در سنین بالای سه سال گوش بچه ها را سوراخ کنید و پیش از آن به فکر این کار نباشید. همچنین مراجعه به مراکز درمانی یا پزشک که از وسیله ای مخصوص برای انجام این کار استفاده می کنند، موجب می شود که خیال شما از بابت بهداشتی و استریل بودن آن راحت باشد.

اگر به دنبال یک راه امن و موثر ودرعین حال بهداشتی برای سوراخ کردن گوش می گردید، انتخاب گوش سوراخ کن «studex universal»  گزینه ی مناسبی است.

این محصول دارای ۳ آداپتور در سایزهای معمولی (Regular) و کوچک (Mini) و بزرگ (Large) می باشد که به ترتیب به رنگ سفید، صورتی و کرم می باشد. در این بسته بندی دو پد آغشته به الکل مخصوص استریل کردن موجود است. برای آزمایش و تست قبل از سوراخ کردن گوش، یک گوش اسفنجی آزمایشی وجود دارد که می توان ابتدا روی آن تست کرد. ژل مخصوصی که همراه با محصول ارائه می شود، برای ماساژ گوش پس از گذاشتن گوشواره است. به این ترتیب که ابتدا دستان خود را شسته و بدون اینکه گوشواره را از گوش خود دربیاورید، مقداری از ژل را در قسمت جلو و پشت نرمه ی گوش خود، ریخته و ماساژ می دهید. این کار را روزی دوبار انجام دهید. جهت علامت گذاری قبل از سوراخ کردن، یک ماژیک مخصوص در پک موجود است که می توان از آن برای علامت گذاری جهت متقارن بودن سوراخ ها استفاده کرد. دستگاه گوش سوراخ کن آمریکایی studex universal، سریع، دقیق و باکیفیت، بدون سروصدا و استریل می باشد.

در صورت تمایل می توانید همراه با این محصول گوشواره طبی مخصوص آن را نیز سفارش دهید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد