با نرخ دولتی و ارائه ی کد ملی

۷۱/۸00 تومان

"> دستگاه تست قند خون ایزی گلوکو - برانکارد

دستگاه تست قند خون ایزی گلوکو

دستگاه-تست-قند-خون-ایزی-گلوکو.jpg-thumbnail دستگاه-تست-قند-خون-ایزی-گلوکو2.jpg-thumbnail

دستگاه تست قند خون ایزی گلوکو

کد محصول: دسته بندی: دستگاه تست قند خون برچسب:

میزان خون مورد نیاز: ۱/۵ میکرو لیتر
زمان اعلام نتیجه : ۹ ثانیه
دارای ۲۰۰ فضای حافظه برای ذخیره نتایج با امکان باز خوانی
دارای فناوری بایو سنسور و دقت بالا
همراه با ۵۰ عدد نوار تست قند خون
قابلیت میانگین گیری در بازه ۱۴ روزه

با نرخ دولتی و ارائه ی کد ملی


۷۱/۸00 تومان

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

دستگاه تست قند خون «ایزی گلوکو» Easy Gluco، یکی از دستگاه‌های تست قند ساخته شده توسط شرکت Infopia کره جنوبی می باشد. تست قند خون EasyGluco برای اندازه گیری قند خون تنها به ۱.۵ میکرولیتر خون نیاز دارد و در زمان ۹ ثانیه مقدار قند خون را نمایش می دهد که می توانید با تنظیم شناسه اختصاصی، آزمایش قند خون خود را انجام دهید. در دستگاه تست قند خون ایزی گلوکو اتوکدینگ نیازی به وارد کردن دستی کد نوار نمی باشد و شناسایی نوار تست به صورت تمام اتوماتیک توسط خود دستگاه انجام می شود. 

به وسیله دستگاه قند خون ایزی گلوکو می توانید ثبت وضعیت غذا و دارو در زمان آزمایش (ناشتا- غیرناشتا- مصرف دارو- ورزش) را مشخص نمایید. همچنین این دستگاه قابلیت ثبت دمای محیط بر نتایج آزمایش را دارد تا ثبت نتایج با دقت بیشتری انجام شود. اندازه گیری مقدار قند خون توسط این دستگاه با دو واحد اندازه گیری میلی گرم بر دسی لیتر (mg/dL) و میلی مول بر لیتر (mmol/L) می باشد. این دستگاه قند خون قابلیت تنظیم ۵ آلارم در ۲۴ ساعت و ذخیره سازی ۳۶۵ نتیجه آزمایش همراه با تاریخ و زمان را دارد و می توانید ۳ معدل گیری ۷ الی ۹۰ روز را با تنظیم دلخواه داشته باشید. با توجه به امکان تخصیص ۱ تا ۱۰۰ شناسه اختصاصی برای ۱۰۰ نفر، از کلید خارج کننده نوار جهت جلوگیری از تماس با آلودگی های خونی استفاده شده است.

داخل جعبه علاوه بر دستگاه تست قند خون ایزی گلوکو، قلم سوزن لانست استریل برای خونگیری و ۵۰ عدد نوار تست و ۵۰ عدد سوزن تست برای انجام ۵۰ آزمایش قند خون و محلول کنترل و ۲ عدد باتری سکه ای CR2032 برای بیش از ۵۰۰۰ آزمایش و CD آموزشی و دفترچه راهنمای فارسی می باشد.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد