دستگاه اکسیژن ساز philips

نوار-تست-قند-خون-امپرور12.jpg-thumbnail -تست-قند-خون-امپرور2-2.jpg-thumbnail

دستگاه اکسیژن ساز philips

کد محصول: دسته بندی: اکسیژن ساز برچسب:

دارای صفحه نمایش LED
دارای آلارم هشدار در مواقع کمبود اکسیژن
دارای کیف برای حمل و نقل آسان
دارای کابل برق و کتابچه ی راهنما
حجم ۵ لیتر
ساخت آمریکا

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

اکسیژن سازها دستگاه‌های پزشکی هستند که اکسیژن موجود در هوای محیط را متمرکز می‌کنند تا گاز اکسیژن غنی شده را برای بیماران تامین کنند. دو نوع اصلی از اکسیژن ساز به نام اکسیژن ساز ثابت و قابل حمل( پرتابل) موجود هستند. اغلب اکسیژن سازهای خانگی، از نوع ثابت هستند و می‌توانند برای تولید اکسیژن، به‌صورت مداوم و یا پالسی مورد استفاده قرار بگیرند. اکسیژن سازهای قابل حمل، برای راحتی انتقال، طراحی شده‌اند و اغلب فقط به‌صورت پالسی اکسیژن تولید می‌کنند. یعنی زمانیکه بیمار تنفس می کند و عمل دم را انجام می دهد، دستگاه به او اکسیژن مورد نیاز را می رساند.

نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز، از تکنیک بسیار ساده جهت فراهم آوردن اکسیژن مورد نیاز بیمار، استفاده می‌نماید. دستگاه اکسیژن ساز، توسط پمپ مخصوص، هوای درون اتاق را مکیده و سپس از محفظه‌های پودر زئولیت عبور می‌دهد و پودر زئولیت، اکسیژن ۲۱ درصد موجود در هوای ورودی را از گازهای دیگر هوا جدا کرده و به سمت محفظه‌های دیگر هدایت می‌نماید. کمپرسور موجود در دستگاه اکسیژن ساز، درصد اکسیژن را در محفظه‌ها بالا برده و خلوص اکسیژن داخل آنها را به ۹۴ درصد و فشار آن‌را به حدود ۲۳۰ میلیمتر جیوه می‌رساند. اکسیژن از درون محفظه نگهداری به پشت فلومتر جلوی دستگاه هدایت شده و از نازل مخصوص به سمت بینی و دهان بیمار هدایت می‌گردد.

 

 دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس اولین دستگاه قابل حملی می باشد که فقط ۵/۴ کیلوگرم وزن دارد. مناسب برای استفاده ی روزمره بوده و خطر حمل کپسول های اکسیژن قابل حمل را نیز ندارد و از این بابت اطمینان خاصی به کاربر می دهد. این دستگاه در حجم ۵ لیتر بوده و ساخت آمریکا می باشد. دستگاه با باتری کار می کند و دارای صفحه ی نمایش LED می باشد. دستگاه مجهز به آلارم هشداری است که  در مواقعی که به بیمار اکسیژن کافی نمی رسد، به صدا در می آید. همچنین یک کیف همراه برای سهولت در حمل آن ارائه شده است تا راحت تر بتوانید آن را جا به جا نمایید.

مشخصات دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس

  • دارای باتری
  • دارای صفحه نمایش LED
  • دارای آلارم هشدار در مواقع کمبود اکسیژن
  • دارای کیف برای حمل و نقل آسان
  • دارای کابل برق و کتابچه ی راهنما

 ویژگی های فیزیکی دستگاه اکسیژن ساز philips

  • حجم: ۲۹.۲ سانتی متر*  ۲۵.۴ سانتی متر * ۱۵.۲ سانتی متر
  • وزن: ۴.۵ کیلوگرم با باتری نصب شده
  • نمایشگرهای کریستال مایع پشت: کاربری دکمه رابط فشاری
  • فیلتراسیون داخلی: فیلتر دریچه ورودی هوا صافی اصلی باکتری (ذرات ناخالص) می باشد

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد