دستگاه گوش سوراخ کن کافلن

گوش-سوراخ-کن.jpg-thumbnail دستگاه-گوش-سوراخ-کن-2.jpg-thumbnail

دستگاه گوش سوراخ کن کافلن

کد محصول: دسته بندی: گوش سوراخ کن برچسب:

دارای سری های متفاوت
دارای ماژیک غیر سمی جهت علامتگذاری
سریع، دقیق و بدون صدا
ساخت چین

جزییات سفارش را انتخاب کنید
795,000تومان
نقد و بررسی

سوراخ کردن گوش یکی از دغدغه‌های خانم‌ها است. گوش سوراخ کردن در گذشته با نخ و سوزن صورت می‌گرفت. این کار عوارض مربوط به خود را داشت چرا که آن روزها سوزن را روی آتش نگه می‌داشتند تا استریل شود. با این حال از نظر بهداشتی چندان مورد تایید نبود. اما در این روزها به شکرانه پیشرفت علم، سیستم سوراخ کردن گوش نیز بسیار پیشرفته شده به طوری که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن، با کمترین درد و از همه مهم‌تر با بیشترین ضریب امنیت و بهداشت گوش‌های خود را سوراخ کنید.

 

اسم دستگاه گوش سوراخ کن چیست؟

 

تفنگ گوش سوراخ کن یا دستگاه گوش سوراخ ، همانطور که از نامش پیداست برای سوراخ کردن گوش مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفنگ گوش سوراخ کن «کافلن» دستگاهی سریع و مطمئن و دقیق برای سوراخ کردن گوش شما است. به وسیله دستگاه گوش سوراخ کن caflon شما به روشی کاملا استریل گوش خود را سوراخ می‌کنید. این محصول همراه با ماژیک غیر سمی جهت علامت گذاری روی گوش‌ها، ارائه می‌شود. همچنین دستگاه دارای سری‌های متفاوت برای استفاده جهت انواع گوشواره می‌باشد.

نکاتی پس از سوراخ کردن گوش

زمانی که گوش کودک را سوراخ کردید، هنوز کارتان تمام نشده و باز هم باید مراقبت‌های لازم را در نظر داشته باشید. یکی از مشکلاتی که ممکن است در اثر استفاده از گوشواره برای افراد و بخصوص بزرگسالان پیش بیاید، پاره شدن گوش است که به دلیل استفاده از گوشواره‌های سنگین اتفاق می‌افتد. زمانی که این گوشواره‌ها برای مدتی به گوش آویزان باشد، کم کم سوراخ گوش را گشاد می‌کند و علاوه بر ظاهر نامناسب موجب پارگی گوش هم می‌شود. البته وی تاکید می‌کند چنین مشکلی بیشتر برای بزرگسالان رخ می‌دهد و کودکان کمتر در معرض آن قرار دارند. با خرید اینترنتی دستگاه گوش سوراخ کن caflon خیالتان از بابت کیفیت و بهداشتی بودن سوراخ کردن گوش، راحت باشد.

بهتر است به صورت دوره‌ای جای گوشواره را به کمک الکل تمیز و ضدعفونی کنید. بنابراین در چند ماه اول پس از سوراخ کردن گوش اگر یکی دو بار محل سوراخ گوش را کنترل کنید و از سلامت آن مطمئن شوید، کافی است.

برای مقایسه یا خرید دستگاه گوش سوراخ کن میتوانید انواع آن را از سایت برانکارد بررسی کنید.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد