دستکش لاتکس پودری SPA

دستکش-لاتکس-پودری-SPA.jpg-thumbnail image_2021-09-13_162213.png-thumbnail

دستکش لاتکس پودری SPA

کد محصول: دسته بندی: دستکش بهداشتی برچسب: دستکش لاتکس

سایز l-s
بسیار با کیفیت
در بسته‌های صد عددی
10 بسته در هر کارتن
دارای گواهینامه ISO 9001
یک‌بار مصرف و غیر استریل
سطح نرم و صاف
در دمای 10 تا 40 درجه سانتی‌گراد استفاده شود.

جزییات سفارش را انتخاب کنید
رنگ: بدون رنگ
نقد و بررسی

شما به هنگام آشپزی از چه نوع دستکش‌هایی استفاده می‌کنید؟ برای آرایشگری یا جراحی چه طور؟ هر کدام از دستکش‌های یکبارمصرف، کارایی و ویژگی‌های خود را دارد که آن را متناسب با نوع کاربری، می‌توان انتخاب نمود. در میان انواع دستکش‌ها، دستکش‌های لاتکس پودری بیشترین کاربرد را در بین مصرف کننده دارد. به دلیل انعطاف پذیری و استحکام این دستکش ها، دست کاربر به راحتی داخل دستکش می شود و به وی اجازه می‌دهد همه چیز را به راحتی لمس نماید که باعث بهبود عملکرد مصرف کنندگان،متخصصان و جراحان پزشکی می‌شود. همچنین به علت پودری بودن این نوع از دستکش‌های لاتکس، استفاده و درآوردن آن راحت‌تر است.

دستکش لاتکس پودری SPA یکی از بالاترین کیفیت‌ها در میان دستکش‌های لاتکس پودری داشته و به همین خاطر بسیاری از افراد خرید این دستکش‌ها را ترجیح می‌دهند. در هر بسته از  دستکش لاتکس spa  صد عدد دستکش سفید رنگ وجود دارد.

دستکش لاتکس spa غیر استریل بوده و دارای گواهینامه ISO 9001 می‌باشند. طول دستکش سایز کوچک، 84 میلی‌متر و طول دستکش سایز بزرگ 105 میلی‌متر است. این محصول تولید مالزی بوده و روی جعبه آن جایگاهی برای استفاده آسان تعبیه شده است.

در صورتی که دستان شما نسبت به لاتکس حساسیت دارد، به شما استفاده از دستکش‌های نیتریل را پیشنهاد می‌دهیم.

مقایسه ای بر انواع دستکش‌های یکبارمصرف

 

 دستکش‌های لاتکس در مقایسه با سایر دستکش‌ها به علت داشتن لاتکس، ممکن است سبب بروز واکنش‎های آلرژیک شود. همچنین نسبت به دستکش وینیل و دستکش نیتریل، قابلیت کشسانی کمتری دارد و نسبت به پارگی و مواد شیمیایی از مقاومت کمتری برخوردار است.

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد