پزشکی و سلامت

دانلود کتاب تجهیزات عمومی بیمارستانی و کلینیک های پزشکی

اگر به دنبال منبع معتبری برای آشنایی و نحوه کارکرد تجهیزات عمومی بیمارستانی و کلینیک‌های پزشکی هستید، کتاب تجهیزات عمومی می‌تواند منبع معتبری برایتان باشد.

کتابی که پیش روی شماست حاصل تلاشی است که به منظور آشنایی علاقه مندان با تجهیزات پزشکی موجود در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها نوشته شده است . گستره وسیع تجهیزات بر اساس بیشترین کاربرد در بخش‌های مختلف بیمارستان یا کلینیک به چندین بخش شامل ابزارهای معاینات اولیه ،تجهیزات اتاق عمل ، تجهیزات قلبی و تنفسی، دستگاه دیالیز و بیماری‌های خونی ،سیستم‌های تصویر برداری پزشکی ،دستگاه‌های مانیتورینگ ،ابزار های دندانپزشکی،ابزارهای احیا مریض و سایر تجهیزات پزشکی قابل تقسیم می‌باشند.

این کتاب به خصوص برای دانشجویان و علاقه مندان به رشته مهندسی پزشکی، منبع قابل اعتمادی محسوب می‌شود. این کتاب را در نسخه‌های الکترونیکی و کاغذی می‌توانید در سایت مشاهده کنید. خوبی این کتاب نسبت به کتاب تجهیزات پزشکی جان وبستر، این وبده که ترجمه روان‌تر و ملموس‌تری دارید. به طوری که موقع خواندن کتاب و یادگرفتن، وارد فاز آلفا یا خواب نمی‌شوید. می‌توانید در اینترنت این کتاب را سفارش داده و درب محل تحویل بگیرید. در صورتی که نیا به توضیح تخصصی راجع به دسنگاه یا تجهیزات پزشکی داشتید، می‌توانید با برانکارد تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.