مراقبت محیطی و زیبایی

حوله یکبار مصرف رولی

حوله یکبار مصرف رولی که با گسترش روزافزون رول دستمال دستشویی یکبار مصرف پا به عرصه بازار گذاشته است، در مدت کوتاهی نظرها را به سوی خود جذب کرده و مهمان خانه‌ها و هتل‌ها و استخرها و به عنوان حوله یکبار مصرف آرایشگاهی طراحی شده است. رول بودن مزیت بزرگی برای این نوع حوله ها است چرا که در هنگام استفاده بدون اتلاف وقت و به سرعت به حوله می توان دسترسی داشت

قیمت رول حوله یکبار مصرف

این گروه تولیدی با تعیین قیمت بر روی انواع حوله های یکبار مصرف تولیدی خود در سطح متعادل و ارزان در صدد آن است تا با ارائه رنج قیمتی متناسب با انواع بودجه ها و توان مالی خریداران بر میزان فروش خود افزوده و تولیدات خود را با تیراژ بالاتری به خط تولید برساند.

قیمت حوله یکبار مصرف استخری

نکته بسیار مهم در این حوله ها این است که این حوله مناسب برای استفاده در استخر بافته و تولید شده و در آن نخی به نخ دیگر دوخته نمی شود و شیوه تولید جدیدی از نمدبافی قدیمی ایرانیان در آن نهفته است و قابلیت جذب رطوبت آنرا به صورت فوق العاده ای بالا می برد. تا به حال همه ما به سالن های ورزشی و با استخر ها مراجعه کرده ایم. بعد از شست و شو و انجام تمرینات ورزشی اولین مساله خشک کردن سر و بدن با استفاده از حوله است.

خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

در دنیا ی امروزه تمایل مردم به استفاده از تکنولوژی تجارت الکترونیک و انجام خرید و فروش ها و تراکنش های مالی خود بر اساس علوم نوین افزایش یافته است. با توجه به این امر این گروه تولیدی تلاش خود را بر این اصل متمرکز نموده است تا با ایجاد کانالهای اجتماعی مجازی و تشکیل وبسایتهای اینترنتی امکان خرید آنلاین را برای خریداران و متقاضیان خرید فراهم نماید.

تولید حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف تولیدی زرین ساپ، پارچه ای است از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه که با تکنولوژی خاصی بصورت نبافته، تولید می شود یعنی تار و پود ندارد. اولین تکنولوژی منسوجات نبافته، همان تکنولوژی نمد بافی خودمان است. اصطلاح خاصی که برای جنس ویژه پارچه حوله یکبار مصرف به کار می برند، اسپانلس (Spunlace) است. لازم این نکته را یاد آور شویم که قیمت رول حوله یکبار مصرف باتوجه به سطوح کیفیتی متفاوت تولید شده، تعیین می شود.

پخش عمده حوله یکبار مصرف

کارشناسان و عوامل اجرایی فعال در قسمت پخش و توزیع کارخانه زرین ساپ همواره در تلاش اند تا محصولات حوله ای تولیدی خود را از جمله حوله یکبارمصرف را با کمال دقت و در اسرع وقت به دست سفارش دهندگان و متقاضیان خرید رسانده و محصولی عاری از هرگونه ایراد و نقص در انسجام و بافت حوله یکبار مصرف را به مقصد برسانند.

 

دلیل استفاده از حوله های یکبار مصرف

این حرکت باعث شد تا این مراکز از هدر رفتن آب در زمان شست و شوی وسایل غیر یکبار مصرف خود جلوگیری کنند. در استخر ها، هتل ها و مراکز زیبایی یکی از پر مصرف ترین این وسایل که بالاترین هدر رفت آب را به همراه داشت، حوله های بود که در مراکز فوق الذکر بیان شد، این مراکز برآن شدند که از حوله های یکبار مصرف استفاده کنند زیرا در درجه اول هزینه اولیه آنها پایین می آمد پس از آن در درجه دوم هزینه های جاری همچون آب و نگه داری را کمتر میکند

پس از گذر زمان و اهمیت پیدا کردن آب در بین جوامع، مراکز بهداشتی درمانی، رفاهی، ورزشی و … تماما به سمت استفاده از وسایل و تجهیزات یکبار مصرف حرکت کرده اند.

حوله یکبار مصرف هتلی

امروزه با توجه به تولید انبوه حوله یکبار مصرف هتلی و تعیین قیمت رول حوله یکبار مصرف در رنج ارزان ، بیشتر هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی و بیمارستان ها به دلیل اینکه حوله های دائمی مورد استفاده خود را برای چندین بار مورد شست و شو قرار ندهند از حوله های یکبار مصرف استفاده می کنند تا هم بر کیفیت هتل ها افزوده گردد و هم باعث جلب رضایت مهمانان هتل ها شود.

موارد استفاده از حوله یکبار مصرف در آرایشگاه ها

استفاده از حوله یکبار مصرف در اماکن عمومی مانند آرایشگاه ها و هتل ها و بیمارستان ها به جای حوله های چند بارمصرف یک ضرورت است. این افراد دوست دارند در چنین مکانهایی از حوله ای نو و تمیز استفاده کنند که در عین این حال قرار نیست هزینه زیادی برای آن پرداخت کنند.

استفاده از حوله های یکبار مصرف میتواند از ناراحتی های مربوط به پوست و مو جلوگیری کند و جایگزینی آن با حوله هایی که در مکانهای عمومی توسط چند نفر مورد استفاده قرار میگرند یک ضرورت است. پس مطمئن باشید که بازار بزرگی برای کسب و کار حوله یکبار مصرف انتظار شما را خواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.