جراحی, سوالات پزشکي

توده خوش خيم

خسته نباشيد من حدود 6 سال پيش متوجه شدم كه توده ايي در سينه راستم مي باشد بعد مراجعه به دكتر متخصص گفت كه اين توده خوش خيمي است و مشكل خاصي نخواهي داشت و تقريبا مرتب تحت نظر دكتر بودم اما الان مدتي است كه احساس سوزش در همان قسمت توده دارم و همچنين احساس درد مي كنم البته بايد بگم كه من در حال حاضر به كودكم شير مي دهم مي خواستم ببينم كه آيا اين دردها و سوزشها مي تواند مشكل ساز باشد يا خير و اينكه به فرزندم شير مي دهم مي تواند مشكل ايجاد نمايد ؟
ممكنه اين درد و سوزش دوباره به دليل شيردهى به كودكتان و تحريك اين نقطه از همين راه شده باشه.اما با توجه به اينكه در حال حاضر دارى از طريق اين سينه فرزندتو تغذيه مى كنى حتمآ به پزشكت مراجعه كن تا اگه مشكلى باشه سريعتر متوجه بشى و جلوشو بگيرى.البته بهتر بود زمانى كه باردار شدى به پزشكت اطلاع مى دادى كه از خطرات احتمالى پيشگيرى كنه.
چند روزه سمت چپ نافم و یه خورده پایین تر از نافم سمت چپ درد دارم که این درد بین این دوقسمت جابه جا میشهوقتی فشار می دم درد می گیره و این درد به سمت بالا حرکت می کنه چون من سابقه ی بیماری آی بی اس دارم می خوام بدونم این درد از رودم هست؟اصلا اون ناحیه ربطی به روده داره یا نه؟ و شما پیشنهاد می کنید چه کار کنم ؟
اگه اون قسمتى كه ميگى يه كم پايينتر از ناف سمت چپ باشه مشكل از روده هست اما اگه كاملآ زير شكمت به سمت چپ باشه مشكل از تخمدانه.كه با ادرس تو مشكل از رودته.
شما كه سابقه ى بيمارى داريد وقتى مشكلى براتون پيش مياد بهترين كار مراجعه به پزشكتونه.
اينو به aysooda هم ميگم.
چون احتمال برگشت بيمارى براى شماها ممكنه و تنها كسى كه ميتونه كمكتون كنه پزشكتونه.چون همونطور كه ميدونيد جواباى ما بيشتر حدس و گمانه و نظر شخصيه و فقط ميتونيم راهنماييتون كنيم.اما جواب قطعيو پزشك بايد بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.