سوالات پزشکي, عفونی

تماس با فرد اچ ای وی مثبت

خانمی 32 سال سن دارد و یک سال است که ازدواج کرده است .. بعد از یکسال تماس جنسی فقط وازینال باردار است ..و الان متوجه شده که شوهرش اچ ای وی مثبت دارد اما خودش 2 دفعه تست داده و اج ای وی منفی بوده . به فاصله یک ماه این 2 تست انجام شده . ایا امکان دارد که یکی از زوحین مثبت و دیگری منفی باشد ( چند درصد ) ایا تا کنون چنین چیزی امکان داشته ؟ یا هر احتمال دیگر ؟ ایشان در سوئد زندگی می کنند .
خواهش می کنم هرچه زودتر جواب بدهید و از نگرانی وی را نجات دهید..با تشکر از شما.

خوب اگه همسرشون ایدز داشتن و باردار هم شدند احتمال اینکه مادر و فرزند هم به این بیماری دچار شده باشند خیلی زیاده
اما اینکه آزمایش دادند و جواب منفی بوده هم می تونه دلیلش این باشه که ویروس ایدز با فاصله چند ماهه از ابتلا خودش رو نشون میده
اما ایشالا که اینجور نباشه و مادر و فرزند سالم باشند
اگر شوهر به اچ ای وی مبتلا باشدقطعا خانم هم مبتلا شده به اج ای وی بعد از یکسال ؟؟؟هیچ موردی در پزشکی وجود ندارد که بعد از یکسال ارتباط جنسی یکی منفی و یکی مثبت باشد ؟؟؟؟؟ ایا تا کنون چنین چیزی گزارش شده ؟؟؟؟

دوست عزیز یکی از مواردی که علم ثابت کرده ویروس ایدز از راه رابطه جنسی از مرد به همسرش یا بالعکس منتقل میشه و از مادر هم به جنین ولی اگر در این مدت از چیزهای پیشگیری هنگام نزدیکی استفاده کردند خب این احتمال یکم ضعیف میشه
منو خاطرتون هست تو احتما بارداری پست گذاشته بودم .من رابطه جنسی دهانی داشتم الان دیدم اچ ای وی از این طریقم منتقل میشه .میترسم اخه همش این چند ماهه تب میکردم و یه حالتایی مثل سرماخوردگی داشتم اما سرما خوردگی نیست . دهنمم دایم آفت میزنه و زخم میشه .چه کار کنم ؟بعد این مکانهایی که ازمایش رایگان میگیرن چه جوری ایا نیاز بع معرفی و … داره؟احتمالش هست اچ ای وی باشهههه؟
دوست عزیز ویروس ایدز که به این سرعت خودشو نشون نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.