پزشکی و سلامت

بهترین شیردوش برقی

می­‌دانیم که تغذیه نوزاد از شیر مادر و جایگزین نکردن آن با شیر خشک مخصوصا در ماه­‌های اول اهمیت زیادی دارد. اما ممکن است مسئل زیادی باعث شود مادر نتواند به کودکش مستقیما شیر بدهد. مثلا ممکن است مادر شاغل باشد و نتواند به نوزادش شیر بدهد و یا مشکلاتی مثل زخم شدن سینه و … مانع این کار شود. حتی ممکن است نیاز باشد چند ساعتی نوزادتان را پیش کسی بگذارید و خودتان کنار او نباشد، به‌هرحال دلیل این قضیه هرچه که باشد می‌­توانید با استفاده از شیردوش آن را حل کنید.

شیردوش­‌ها به دو دسته­‌ی کلی دستس و دیجیتالی تقسیم می­‌شوند، درست است که مدل­‌های دیجیتالی کارایی بیشتری دارند اما اگر استفاده مکرر و هر روزه از این دستگاه را ندارید ممکن است نخواهید هزینه زیادی صرف کنید و نوع ساده و دستی هم کارتان را راه بیندازد. در این مطلب برندهای معروف و محبوب شیردوش را به شما معرفی می­‌کنیم.

شیردوش­‌های دیجیتالی:

شیردوش برقی اونت مدل SCF332/01

شیردوش برقی اونت مدل SCF332/01

این شیردوش از یک بطری ۱۲۵ میلی‌لیتری از جنس پلی‌پروپیلن، یک مکنده شیر از جنس پلی‌پروپیلن و یک سری سیلیکونی گرد مشابه سینه مادر تشکیل شده است. این محصول که سرهم بندی بسیار راحتی دارد، طراحی ارگونومیکی داشته و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدنه بطری از پلاستیک مرغوب و با کیفیت ساخته شده و علاوه بر این دارای درجه‌بندی است. اساس کار این شیردوش به این صورت است که با قرار گرفتن سری سیلیکونی مکنده روی سینه مادر و روشن شدن موتور مکنده، جریان خروجی شیر حاصل می‌شود. برای استفاده نیز تنها کافیست سری مکنده را از بطری جدا کرده و سری سیلیکونی را به جای آن به بطری وصل کنید. به این ترتیب بدون نیاز به شیشه‌شیر مجزا، می‌توانید از بطری داخل همین بسته‌بندی استفاده کنید.

شیردوش برقی دیجیتال ماساژور دار کین یو

شیردوش برقی دیجیتال ماساژور دار کین یو

شیردوش برقی دیجیتال ماساژور دار کین یو با مکش سه مرحله ای شبیه مکیدن نوزاد عمل می­‌کند. این شیردوش با استفاده از برق یا باطری کار می­‌کند و با انجام ماساژ قبل از شیردهی، باعث افزایش راندمان شیردهی می‌شود. پد ماساژ سینه این شیردوش، از جنس سیلیکونی بوده و قطعاتی که در تماس با شیر است، قابل استریل در آب جوش است. این محصول دارای قدرت مکش بسیار قوی تا ۳۷۰ میلیمتر جیوه است (در حد بهترین شبردوش های بیمارستانی) و قابلیت تنظیم از حداقل تا حداکثر را دارد. این شیردوش دارای موتوری بسیار کم صدا با نویز حداکثر ۵ دسی بل است، همچنین دارای صفحه نمایشگر تنظیمات بوده و شیشه شیری به ظرفیت ۱۸۰ سی سی به همراه دارد. به علاوه مجهز به سیستمی جهت جلوگیری از ورود شیر به موتوراست و پک کاملی از لوازم یدکی بصورت زاپاس هم دارد.

شیردوش چیکو مدل Natural Feeling 5740

شیردوش چیکو مدل Natural Feeling 5740

شیردوش چیکو دارای یک پمپ دستی با اتصال شلنگ به مخزن است. این نوع شیردوش با یک مخزن به‌همراه سری سیلیکونی بسیار کارآمد به‌نظر می‌رسد. شیردوش توسط یک پمپ دستی با شلنگ شیر را به مخزن ۱۵۰ میلی‌لیتری خود هدایت می‌کند. با دخیره‌ی شیر در شیشه می‌توان به کمک یک درپوش شیر را نگه‌داری کرد. به هنگام استفاده می‌توان درپوش را برداشته و به کمک سری سیلیکونی آن‌را به یک شیشه‌شیر تبدیل کرد.

ست شیردوش برقی های تک مدل EBP-

ست شیردوش برقی های تک مدل EBP-3112

های‌تک کانادا با سال‌ها تجربه در زمینه تولید لوازم و تجهیزات پزشکی و سلامتی از جمله شرکت‌های مطرح تولید کننده این محصولات در جهان محسوب می‌شود‏‏.‏‏

این مدل از شیردوش برقی برند «های‌تک» شامل یک بطری شیشه‌شیر مجهز به سری مکنده سیلیکونی بسیار نرم با فرم گلبرگی و یک صفحه نمایش با ۴ عدد دکمه لمسی که می‌توانید برای خاموش و روشن کردن دستگاه، تعیین میزان مکش (‌کاهش و افزایش) و همنین مکش باقیمانده شیر از آن‌ها استفاده کنید. این محصول دارای سیستم جلوگیری از بازگشت شیر، هنگام استفاده از دستگاه نیز هست. به همراه این قطعات اصلی، یک سری سیلیکونی از نوع گرد معمولی مجهز به درپوش و همچنین شارژر نیز ارائه شده که کل این تکه‌ها،‌ وزنی برابر با ۵۰۵ گرم را به خود اختصاص می‌دهند.

شیردوش برقی تمام دیجیتال اسپکترا مدل ۹Plus

شیردوش برقی تمام دیجیتال اسپکترا مدل 9Plus

اسپکترا یکی از برندهای با کیفیت کشور کره جنوبی است که کیفیت خود را در زمینه ی انواع شیردوش های برقی و دستی اثبات کرده است.

این شیردوش با طراحی کم حجم و بسیار سبک بسیار مناسب برای جابجایی و حرکت در هنگام شیر دادن می‌باشد، قابل شارژ است و با باتری نیز می­‌توان از آن استفاده کرد. همچنین فشار مکش این شیردوش را از کم به زیاد می توان تنطیم کرد، قابلیت ۲ پمپاژ همزمان را دارا است و موتور آن کم صدا و کم نویز می‌باشد. این شیر دوش ساخته شده از مواد غیر مضر برای نوزدان است.

شیردوش برقی نیمه اتوماتیک وی کد ۱۰۴

این پک شامل یک شیردوش خودکار، یک شیشه شیر ۱۴۰ میلی‌لیتری مدرج، یک پیمانه شیر خشک مدرج، شش عدد پد سینه و یک ظرف دردار قابل‌استفاده در مایکروویو است. شیشه شیر موجود در این ست، با طراحی الهام ‌گرفته از سینه مادر ادعای شبیه‌سازی دقیق از شیر خوردن طبیعی نوزاد را دارد که در نتیجه، عادت کردن به شیشه برای جایگزینی با سینه مادر را آسان‌تر خواهد کرد. سر سیلیکونی این شیشه شیر به‌خاطر جنس بسیار نرمی که دارد، شباهت زیادی با پوست دارد. نکته برجسته دیگر درباره محتویات این ست، قابلیت استریل کردن آنهاست. با استفاده از این امکان، شما می‌توانید روش‌های مختلف استریل کردن اعم از حرارت دادن و جوشاندن و استفاده از محلول‌های شیمیایی را روی تمام قطعات این ست پیاده کنید.

خرید شیردوش برقی یونی مام مدل K-POP Eco

شیردوش برقی یونی مام مدل K-POP Eco، شیر مادر بهترین غذا برای نوزاد است، تا از مبتلا شدن به بیماریهای گوناگون مصون بماند.برخی از مادران به دلیل شاغل بودن و برخی به دلیل مشکلاتی که ممکن است برای سینه آن ها به وجود آید از شیر دادن به نوزاد محروم می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.