بخور گرم آنی ساز

بخور-گرم-آنی-ساز.jpg-thumbnail بخور-گرم-آنی-ساز2.jpg-thumbnail

بخور گرم آنی ساز

کد محصول: دسته بندی: بخور صورت برچسب:

دارای نشانگر میزان آب
مرطوب کننده هوا با بخار آب و بخور صورت
مناسب اتاق های تا ۴۰ مترمربع
مخزن پلاستیکی قابل شستشو
شش ماه گارانتی
ساخت ایران

جزییات سفارش را انتخاب کنید
238,000تومان
نقد و بررسی

نشاط و طراوت محیطی که در آن نفس می کشیم اهمیت بسیار دارد. خشکی هوا به خصوص در فصل زمستان و فصل، خشکی پوست، مخاط تنفسی و آسیب های تنفسی دیگر را به همراه دارد. در این میان، کودکان به دلیل داشتن ریه های حساس نسبت به بزرگسالان، امکان آسیب به راه های تنفسی آن ها بیشتر است.

دستگاه بخور گرم آنی ساز محیط شما را پر از هوای سالم و مرطوب می کند و باعث می شود کودکان تنفس بهتری را در فضای بسته ی خانه داشته باشند. این دستگاه قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی بوده و با توجه به نوع عملکرد و سری مناسب برای بخور صورت می تواند جهت مراحل درمانی مانند مرطوب سازی، پاکسازی و استفاده از انواع ماسک های صورت در آرایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

بخور گرم و رطوبت ساز «آنی ساز» مدل MF2010 دارای المنت های گرم کننده به صورت دو الکترود تعبیه شده درون مخزن آب دستگاه بوده که با توجه به حجم خوب مخزن با گنجایشی برابر ۴.۳ لیتر، توانایی تولید بخور گرم به طور مداوم تا ۲۴ ساعت را خواهد داشت. یک نشانگر شفاف بر روی دستگاه قرار گرفته است که به شما میزان آب مخزن بخور را نشان می دهد. این بخور مناسب اتاق هایی با مساحت تا ۴۰ متر مربع است. دستگاه بخور با گنجایش ۴/۳ لیتر دارای مخزن پلاستیکی قابل شستشو می باشد. این بخور دارای قابلیت استفاده به دو صورت بخور گرم و بخور صورت می باشد که بنا به استفاده ی خود می توانید درپوش را گذاشته و از آن را تبدیل به بخور صورت نمایید.

جهت تمیز کردن الکترودها ابتدا درپوش تحتانی سربخور را برداشته و سپس سر بخور را در محل رسوب زدا قرار دهید. رسوبات از الکترودها رها شده و جهت تمیز کردن باقی مانده بر روی الکترودها می توانید از برس یا مسواک پس ا ۱ یا ۲ ساعت استفاده نمایید. از اضافه کردن مواد اضافی به جز آب به شدت خودداری کنید.

 

مشخصات فنی

ارتباط با کارشناسان برانکارد