جراحی, سوالات پزشکي

اسپری آنتی هموروئید

من 26 سال دارم و چند سالی نیز هست که همورویید دارم

چند باری به پزشک مراجعه کرده ام و شیاف و پماد داده اند هر بار که استفاده کرده ام دردم کم شده است ولی بواسیر از بین نرفته است و الان به صورت 2 توده شده است یکی در مقعد و یکی بالاتر از مقعد . درذد و خونریزی ندارم مگر در مواقعی خاص که زیاد به روده ام فشار می آید ولی کلا درد ندارم . علاقه مندم که کلا این زایده از بین برود و از جراحی نیز می ترسم تا حالا نیز پزشکی نگفته باید جراحی کنی ولی به دلایل شخصی نمی خواهم شکل این زایده در مقعدم باشد . اخیرا در بعضی از شبکه های جهانی تبلیغ اسپری می شود که آنتی هموروئید است و از بین برنده زایده در 72 ساعت . میخواستم از شما درباره این اسپری سوال کنم (نام اسپری castalina است) و می خواستم بدانم چه راه حلی برای من از همه بهتر است ؟

در مورد هموروئید و انواع روشهای درمانی آن قبلاً در سایت توضیح داده شده که گفته شده در روش های غیر جراحی شامل این مواردند:
1- بستن هموروئيد با باند الاستيک
2- تزريق ماده ای به نام اسکلروزان (سفت کننده) به زير مخاط آن ناحيه
3- فوتوکواگولاسيون. در اين روش در صورتي که هموروئيد همراه با لخته شدن خون در ناحيه باشد با استفاده از بی حسي موضعي لخته را جدا مي سازند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

همچنین در درمان هموروئید از دستگاه آنوکرایو هم در منزل استفاده می کنند. درمورد این روش با پزشکتون مشورت کنید.

دستگاه آنوکرایو بواسیر رو کامل از بین میبره یا فقط علائم رو کاهش میده؟
دستگاه آنوکرایو به عنوان درمان بواسیر ساخته شده.
این محصول از طریق کاهش حرارت و اتساع دهندگی دریچه اسفنگتر با ایجاد سرمای 15- درجه سانتیگراد بازگشت خون وریدی و جریان خون در سرخرگها کاهش داده و فشار به ماهیچه های دریچه مقعدی کمتر میشود. درنتیجه درد و تورم فروکش می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.