شیشه شکاف کام مدلا

شیشه-شکاف-کام-مدلا.jpg-thumbnail شیشه-شکاف-کام-مدلا2.jpg-thumbnail 605b.jpg-thumbnail

شیشه شکاف کام مدلا

کد محصول: دسته بندی: شیشه شکاف کام برچسب:

مانع  جهش مایع به دهان نوزاد
قابلیت تنظیم جریان شیر
قابل استفاده برای نوزاد بدون کمک گرفتن از مادر
جلوگیری از ورود هوا به معده ی شیر خوار
ساخته شده از مواد پلاستیکی بی خطر (BPA free)
ساخت سوییس

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

شکاف لب نوعی ناهنجاری مادر زادی است که به دو صورت سندرومی و غیر سندرومی وجود دارد. این ناهنجاری اغلب مشکلاتی برای نوزاد حین تغذیه ایجاد می‌کند. در این موارد، استفاده از سر پستانک‌های عادی برای این کودکان غیر قابل استفاده است، زیرا قادر به تولید مکش نیستند. لذا تغذیه آن‌ها باید توسط سر پستانک‌های خاص یا سایر وسایل انجام شود.

برای رفع این مشکل، شیشه‌ شیر شکاف کام برای نوزادان مبتلا به شکاف لب و کام و همچنین نوزادان مبتلا به اختلالات عصبی طراحی شده است. این محصول ساخت کمپانی مدلا (medela) سوییس است.

شیشه شیرشکاف کام با سر پستانک مخصوص برای شیرخواران با مشکل شکاف کام یا لب طراحی شده است. این محصول دارای یک عدد سر پستانک نرم و سیلیکونی، امکان استفاده توسط نوزادان با ضعیف ترین قدرت مکش را دارد. سری مخصوص سر شیشه، مناسب نوزادانی که به نوعی با مشکل مکیدن یا خوردن غذا مواجه‌اند، جریان عبور مایع را با توجه به نیاز شیر خوار تنظیم می‌کند. عملکرد این شیشه شیر مبتنی بر سیستم هابرمن است.

تغذیه کننده‌ی هابرمن در نوزادان با توانایی مکش ضعیف استفاده می‌شود. این وسیله از یک دریچه و سر پستانک تهیه شده که میزان شیر جاری به نوزاد را تنظیم می‌کند و از خفگی یا اوق زدن نوزاد جلوگیری می‌کند. در بطری‌های هابرمن می‌توان با افزایش فشار مختصر روی مخزن، زمان شیردهی را کوتاه‌تر کرد.

این شیشه شیر ۱۵۰ میل و ضد نفخ می‌باشد، علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده شیشه شیر شکاف کام به گونه‌ای طراحی شده است که ضد نشت بوده و کودک بدون کمک گرفتن از مادر نیز خود به سادگی می‌تواند از آن تغذیه نماید، همچنین این شیشه شیر دارای قابلیت تنظیم جریان شیر نیز می‌باشد.

 

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد