شیشه ذخیره شیر مدلا

ذخیره-شیرر.jpg-thumbnail

شیشه ذخیره شیر مدلا

کد محصول: دسته بندی: ذخیره شیر برچسب:

ویژگی های کلیدی

شیشه های استریل ذخیره ی شیر
یکبارمصرف
در اندازه های ۸۰ میلی و ۱۵۰ میلی
موجود در بسته های ۵ عددی و ۱۰ عددی
ساخته شده از مواد پلاستیک ایمن (BPA Free)
ساخت کشور سوییس

جزییات سفارش را انتخاب کنید
نقد و بررسی

شیر مادر مهمترین و بهترین تغذیه کودکان در سال های ابتدای زندگی است. شیر مادر بهترین غذای نوزاد است. شیر مادر ترکیبی از پروتئین، چربی، کربوهیدرات و مایعاتی است که تمام این ها برای رشد مغز و بدن لازم می باشد. شیرمادر علاوه بر مزیت هایی که برای نوزادان دارد، تاثیرات مثبت به سزایی در سلامت مادر نیز دارد. مادری که شیر خود را به کودک می دهد، از نظر روحی و جسمی رشد می کند، کمتر احساس خستگی و اضطراب و دلواپسی می کند و حسی قوی برای برقراری ارتباط با نوزاد خود دارد. همچنین مادران را از ابتلا به بیماری پوکی استخوان، سرطان سینه و … ایمن نگه می دارد و همچنین وزن مادر را پایین آورده و درنتیجه دچار اضافه وزن پس از بارداری نخواهند شد.

در زمانی که به علت شرایط شغلی یا هر شرایطی که به جای استفاده از شیر خشک ناچار باشید شیر خود را دوشیده و در یخچال نگهداری کنید، شیشه های ذخیره ی شیر گزینه ی مناسبی برای حفظ شیر شما برای نوزاد دلبندتان است.

شیشه ی ذخیره شیر مدلا برای ذخیره ی شیر دوشیده شده ی مادر در یخچال است. این شیشه ی ذخیره شیر، قابل استفاده برای تمام شیشه شیرهای مدلا می باشد. این محصول در اندازه ی ۸۰ میلی در بسته های ۱۰ عددی و در اندازه ی ۱۵۰ میلی در بسته های ۵ عددی موجود می باشد. شیشه ذخیره شیر مدلا از مواد پلاستیکی ایمن (BPA free) ساخته شده است. با شیشه های ذخیره شیر مدلا شما می توانید شیر را به صورت مستقیم در داخل شیشه بدوشید.

ویژگی ها

  • در اندازه های ۱۵۰ میلی  و ۸۰ میلی
  • شیشه ۱۵۰ میلی در ابعاد: ۲۶.۴* ۲۲*۵ سانتیمتر
  • شیشه ۸۰ میلی در ابعاد: ۱۶.۲* ۸.۶* ۵ سانتیمتر
  • ساخته شده از مواد پلاستیک ایمن (BPA Free)
  • ساخت کشور سوییس

مشخصات فنی

محصولات مشابه با این محصول

ارتباط با کارشناسان برانکارد